Hi,
Ik ben lid van diverse fora en alleen hier heb ik het probleem dat het Forum niet past op m’n scherm?
Ik scroll mij het apezuur van bakboord naar stuurboord.
Dacht eerst dat het aan de instellingen van m’n telefoon lag maar vermoed nu toch dat het aan de forum instellingen ligt?
Dit daar ik dit “probleem” alleen hier ervaar.
Foto ter lering en vermaak
.
Willekeurig ander (2CV) forum:
.
Forum past niet op m’n scherm?
Forum past niet op m’n scherm?
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
- Joep Weijers
Re: Forum past niet op m’n scherm?
Zelfs met het standaard thema van phpbb heb ik hier ook last van:
Ik denk dat er een keer een update doorgevoerd moet worden om een mobielvriendelijke versie van het thema te krijgen.
Ik denk dat er een keer een update doorgevoerd moet worden om een mobielvriendelijke versie van het thema te krijgen.
1986 One-Ten CSW V8
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
-
Wie zoals ik weinig van mobieltjes moet hebben - voor wie een LapTop klein genoeg vindt om forums en andere toepassingen waar het om te lezen teksten gaat te lezen - die weet meestal ook dat er toetsencombinaties met "+" of "-" om op de scherm-inhoud in of uit te zoomen.
Op mijn McBk werkt dit uitzoomen met [Cmd] = [ - ] (en inzoomen dus met [Cmd] = [ + ].
Voor het mobieltje is er vast en zeker iets vergelijkbaars.
Groeten MarcS
PS Misschien ben ik te oud ... maar ik verbaas me er steeds weer over ... het mobieltje als raam op de wereld.
Het is een bedenkelijk klein raam. Maar goed, ik ben nog zo'n jongetje dat in de trein bij het raam wilde zitten (en dat wil ik nog steeds).
Op mijn McBk werkt dit uitzoomen met [Cmd] = [ - ] (en inzoomen dus met [Cmd] = [ + ].
Voor het mobieltje is er vast en zeker iets vergelijkbaars.
Groeten MarcS
PS Misschien ben ik te oud ... maar ik verbaas me er steeds weer over ... het mobieltje als raam op de wereld.
Het is een bedenkelijk klein raam. Maar goed, ik ben nog zo'n jongetje dat in de trein bij het raam wilde zitten (en dat wil ik nog steeds).
Marc, is heb alleen nog een zakelijk laptop en niet eens meer een desktop thuis.
Het feit dat ik het alleen op dit forum heb wijst toch in de richting van instellingen die door forum beheer aangepast zijn of kunnen worden.
Ik kan als ik een zin typ die zin wel 500 woorden lang maken op mijn scherm zonder dat hij verspringt naar een regels eronder.
Het feit dat ik het alleen op dit forum heb wijst toch in de richting van instellingen die door forum beheer aangepast zijn of kunnen worden.
Ik kan als ik een zin typ die zin wel 500 woorden lang maken op mijn scherm zonder dat hij verspringt naar een regels eronder.
-
- Beheerder
Het is het bestuur bekend dat dit een oude forumversie betreft die soms wat ongemak geeft, updaten kan niet meer. Ook het forumbeheer kan niet even aan een paar "knopjes" draaien om instellingen te wijzigen. Zelf hou ik mijn smartphone horizontaal en dat scheelt aanmerkelijk, maar meestal gebruik ik mijn laptop. In het communicatie team waar ik lid van ben, staat dit onderwerp op de agenda. Begin november komen we bij elkaar en zal ik genoemd probleem (weer) onder de aandacht brengen.
Groet Chris / forumbeheer
Op z’n zijkant houden werk toch ook goed
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Waterrover schreef:Het is het bestuur bekend dat dit een oude forumversie betreft die soms wat ongemak geeft, updaten kan niet meer. Ook het forumbeheer kan niet even aan een paar "knopjes" draaien om instellingen te wijzigen. Zelf hou ik mijn smartphone horizontaal en dat scheelt aanmerkelijk, maar meestal gebruik ik mijn laptop. In het communicatie team waar ik lid van ben, staat dit onderwerp op de agenda. Begin november komen we bij elkaar en zal ik genoemd probleem (weer) onder de aandacht brengen.
Dank je Chris!