Nieuwe forumbeheerder gezocht

Mededelingen van 'huishoudelijke aard'
Waterrover

Nieuwe forumbeheerder gezocht

Berichtdoor Waterrover » 27 Jul 2020, 15:00

Beste Land Rover enthousiasten,

Ik ben al enige jaren met veel plezier moderator- en beheerder van het forum, de meesten kennen mij als Waterrover. Mijn vooruitzicht is (steeds) minder werken, en meer gaan reizen met mijn trouwe Land Rover . Ook naar gebieden waar geen normaal gsm bereik aanwezig is. Dit impliceert dat het forum onvoldoende kan worden bijgehouden en in het ergste geval zelfs onmogelijk is.

Ter ondersteuning zijn wij op zoek naar een nieuwe moderator / beheerder van ons mooie forum. Iemand die al enige tijd lid is heeft de voorkeur. Hij of zij dient te beschikken over een goede taalvaardigheid, het kaf van het koren kan scheiden en de juiste beslissingen kan maken. Natuurlijk is enthousiasme een must. Uiteraard zijn hiervoor de juiste tools in het programma aanwezig. Op de achtergrond blijf ik (nog enige tijd) aanwezig, wel is het de bedoeling dat je uiteindelijk zelfstandig zal opereren.

Ik verzoek ieder lid die een dergelijke functie ambieert zich bij mij te melden via PB. Uiteraard met een heldere motivatie. De geschikte kandidaat zal ik voordragen bij het bestuur.

Het verdient aanbeveling de gepubliceerde regelementen op het forum nog even door te nemen, dat geeft een indruk van de te verwachten werkzaamheden. Per week ben ik er ongeveer 2 uur mee bezig.

Hartelijke groet,
Chris / Waterrover

Terug naar “Over dit forum”