Ik merk dat hier op het forum een duidelijke visie is op projectverslagen.
"Verslagen van projecten dienen kort en bondig te zijn, hier dient beter aan te worden voldaan.
Ook dienen opmerkingen zoveel mogelijk per PB aan de topicstarter te worden gestuurd,
dit om vervuiling zoveel mogelijk te voorkomen."
Persoonlijk vind ik een "ouderwets" forum als dit zo veel leuker dan welke nieuwere social mediavorm dan ook, omdat er een vorm van een verhaal te lezen is, in de vorm van een project van iemand. (Dit itt onsamenhangende willekeurige berichten op een tijdlijn). Daarom heb ik mij hier ook aangemeld als forumlid en wil ik hier best wat in betekenen en positief in bijdragen.
Wat ik alleen merk is dat de meeste projecttopic niet heel actief zijn en ik de interactie tussen de forumbezoekers als meelezer mis. In het verleden waren deze topics altijd mijn favoriet op een forum als dit en scrolde ik wel door de vervuiling heen, terwijl er meestal veel zinnige vragen/discussiepunten tussen staan. Bestaat er een relatie tussen interactie en actieve projecttopics? Ik vind het persoonlijk wel prettig als mensen gewoon in het topic reageren ipv pb.
Vandaar mijn vraag of er meer forumbezoekers zijn die dit delen? Je gaat natuurlijk beleid niet zomaar wijzigen, dat snap ik, maar wellicht is dit topic geschikt voor meerdere invalshoeken op deze visie?
Groet,
Puck