Even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Landmarcs

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Landmarcs » 20 Feb 2024, 15:35

Thomas_LandRover schreef:Hallo allen,

Tijdje sinds ik wat heb geplaatst. Inmiddels een Land rover series 3 109 aangeschaft.

Ik had gelijk weer een vraag, waar verzekeren jullie je auto? Wij hebben wat moeite om een goede verzekering te vinden.
mede omdat wij hem toch wel wa+ (tegen diefstal) en met max 15.000 km willen verzekeren. Dan natuurlijk zo goedkoop mogelijk....

Ideeen/ervaringen?

Wat vroeger Wiggers heette qua verzekeringen is overgegaan naar https://www.3oaks.nl/
Ik heb geen aandelen ... en (nog) geen slechte ervaringen met deze voorheen "Wiggers" verzekering.

Groeten MarcS

PS   Een kiekje van je aanwinst is welkom.

dyngo

Berichtdoor dyngo » 20 Feb 2024, 21:42

Mijn autos waren ooit bij GIO oldtimerverzekering verzekerd.
Na vele andere namen is de naam nu Fidus.
Voor 7500 km gewoon WA is het net onder 70 euro/jaar.
De ene schade die ik ooit maakte in Frankrijk (m.i. buiten mijn schuld, maar bewijs dat eens) is gewoon betaald.
Heeft bij deze verzekeringen geen invloed op de premie.
(ik kon gewoon naar huis rijden, de banden hadden goed afgeweerd, de vier ringen auto was tussen stroompaal en band 'aangepast')
Verdeel mijn km over 3 Range Rovers, dus 7500 is meest genoeg (theoretisch genoeg voor Gibraltar en terug - verder ga ik niet).
Zo niet zijn er creatieve oplossingen, en nu de APK vervallen is trekt niemand meer iets na.
Diefstal heb ik niet verzekerd, je moet dan ook aan eisen voldoen (en ik heb er toch 4).
Simpele startonderbrekers, hond in de auto en ver buiten de randstad ...

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 20 Feb 2024, 21:50

dyngo schreef:... de vier ringen auto was tussen stroompaal en band 'aangepast') ...

Ahh ... Owwdie, een 5 nullen auto, 4 op de neus en de 5º achter het stuur.
Ik zie nu net dat onze vals blonde man ooit een Owwdie TT reed.

Groeten MarcS

dyngo

Berichtdoor dyngo » 21 Feb 2024, 14:51

Ja, zoiets.
Rijden op de weg naar Sault.
Als ik met de RR links af draai komt er vanuit een bocht met hoge snelheid een achtervolger.
Waarschijnlijk extra gas gegeven om het toch nog te halen, hij staat pas 200 m verderop stil.
Linker voorwiel drukt hem naar links, maar weet toch nog de voorbumper mee te nemen.
Die is niet berekend op aanvallen van achter.
Vriendelijk franse turk stapt uit en baalt: de voorbumper staat er net nieuw op na zijn vorige ongeval ...
RR had niet teveel schade, maar de veiligheidskonstructie in de stuurkolom was gebroken.
Geeft wat meer speling, maar dat later allemaal thuis vervangen.
Zo heb je nog wat aan terreinbanden :lol:

Thomas_LandRover

Berichtdoor Thomas_LandRover » 08 Mar 2024, 11:23

Hoi allen, mij is het gelukt de landrover te verzekeren. Onderweg naar huis gelijk pech, distributie gesprongen; door de verkoper gelukkig meteen netjes opgelost en ik rijdt er nu een klein weekje mee. Bedankt voor alle hulp dusver.

Hier een plaatje
Afbeelding

Terug naar “Nieuw op het forum”