Even voorstellen..

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Raymond Seiger

Even voorstellen..

Berichtdoor Raymond Seiger » 01 Nov 2017, 20:55

Even voorstellen dan maar..
Uit voorliefde voor Land Rover, 4x4 auto's en nieuwschierigheid kwam ik terecht op de website van de LRCH, en dus ook op het forum. Hierbij zagen we dat er ook een bedrijvenpagina is. Na navraag bij LRCH heel snel toegevoegd waarvoor onze dank! Dus ook maar even lid geworden van het forum.
Als tweede auto hebben we een Freelander 1. Misschien niet de ultieme Land Rover maar een goed begin en we hebben er erg veel plezier van !
Vooral op de zondagen door de binnenwegen die hier in Noordoost-Twente wel te vinden zijn.
Van beroep ben ik monteur en we hebben een Technisch Onderhoudsbedrijf (Auto's, Aanhangwagens) en een Caravanstalling. Dus wie weet... ;) .
Ik ga nog even rondkijken hier en wellicht komen we een van jullie eens tegen op een evenement.
Groeten Raymond Seiger Lattrop-Breklenkamp.

rmeerbeek

Re: Even voorstellen..

Berichtdoor rmeerbeek » 13 Nov 2017, 20:01

Goedenavond Raymond, was je er afgelopen zaterdag ook tijdens de nachtrit?

Raymond Seiger

Berichtdoor Raymond Seiger » 20 Nov 2017, 21:53

Goedenavond. Helaas niet. Was eerst van plan om mee te doen maar daar kwam helaas iets tussen en heb me daarom niet aangemeld.
Ben zeker van plan om eens bij een evenement te komen kijken / meerijden om de sfeer te proeven van de LRCH.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 21 Nov 2017, 09:05

Welkom op het forum,

Het kijken bij offroad evenementen is nooit een probleem, zelf meerijden als je geen lid bent gaat voor zover ik weet in principe niet.

Allroad evenementen wordt de startlocatie niet prijs gegeven op openbare media om te voorkomen dat er mensen "aansluiten" en de rit meerijden zonder lid te zijn.
83 %van alle Land Rovers is nog op de weg.... betekent dat, dat de overige 17% het gered heeft tot thuis??

P38 2,5 DSE Bjr 2000 voor offroad, P38 2,5 DSE Bjr 2001voor weg en trekwerk, S2a 2.25 benz. Restauratieobject.

Terug naar “Nieuw op het forum”