Nieuw oude ex-clublid

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
109 is je ware

Nieuw oude ex-clublid

Berichtdoor 109 is je ware » 20 Jul 2019, 20:00

Hallo ff voorstellen.Ik ben Frans uit Hardinxveld-Giessendam.was ooit clublid samen met mijn helaas in 2015 overleden vrouw.is ergens in de 80’ geweest.weet nog dat het clubhuis ergens op een industrieterrein in A’dam Zuid-Oost was.Vraag me af of er nog leden van die periode nog steeds lid zijn of weer geworden zijn.Heb zitten denken wie er toen lid waren,maar is zo lang geleden.of mijn geheugen is een beetje minder aan het worden :) Ik kan me nog ene Piet Bakker herinneren,en de voorzitter wiens naam ik niet meer weet was van beroep apotheker werd mij verteld.Die mijnheer had een enorme passie voor techniek en Landrovers en nodigde gastspreker uit op clubavonden.Kan me nog mijnheer Koffeman herinneren van KONI.Komt iemand dit bekend voor misschien?Ik had toen een grijze 109 hardtop SIII.Op moment heb ik geen Landrover maar ben wel aan het rondkijken.maar nu voorkeur voor 88 .liefst diesel van 40 jaar oud maar benzine met gereduceerd WB tarief ook goed.Ik kijk maar eens op gemak rond.Oh ja die 109 is later omgebouwd naar Perkins.

Terug naar “Nieuw op het forum”