Niet helemaal nieuw op dit forum...

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
EdovanGraas

Niet helemaal nieuw op dit forum...

Berichtdoor EdovanGraas » 12 Sep 2019, 07:05

...maar toch even voorstellen.
Volgens mij sta ik nog ergens in database maar ik kan niet meer op mijn alias van weleer komen. Ik ben ergens rond 2009 begonnen in een Disco 3, die ik na een paar jaar heb ingeruild (2.7 diesel beviel me niet, turbogat en bij 200000 km een lekker verstuiverbank). Toen kwam de Disco 4. Wat een beleving was dat. Heb m gechipped naar 700Nm en jaren heel fijn gereden. Sex op wielen. Met de aankomende milieuperikelen die zich begonnen op te dringen aan de horizon heb ik zware strijd gevoerd tussen emotie en verstand. Uiteindelijk kreeg ik een mooie inruil voorgeschoteld en rijd ik nu alweer ruim een jaar in een Evoque; geen sex op wielen maar scheelde wel in de kosten etc...
De Evoque is een prachtige wagen en ik geniet er echt van,...maar het is geen DIsco. Tsja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Laatste keer in Schotland met mijn 'parlement' gebrainstormd over een aan te schaffen loods (extra ruimte) en een (jawel) Defender 90 TD5. We hebben ook nog wat Fiat oldtimers in de garage en het lijkt leuk om die op de ambulance achter de Landy naar evenementen te rijden. Tevens volgend jaar met de 90 naar Schotland en uiteraard ook het terrein in. Die filosofie hebben we omgezet in daadkracht (de loods komt en de Landy is er).

Hebben er nu weer 1tje bij in de verzameling, zullen we maar zeggen :-)... Een 90TD5 dus uit 2000, wat een beleving.Hier en daar nog wel wat werk (gelukkig), dus ik hoop hier wat kennis en expertise 'te lenen' en ik denk dat ik ook wel het eea te delen heb.
Edo (54 jr)
Range Rover Evoque
Defender 90 TD5
Italiaanse oldtimers

Terug naar “Nieuw op het forum”