Hallo LD Liefhebbers

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Gmj96

Hallo LD Liefhebbers

Berichtdoor Gmj96 » 09 Okt 2019, 10:50

Hallo iedereen, mijn naam is Marlon en ik ben een groot en jong Land Rover liefhebber. Mijn liefde ga over de Range Rover Classic, Defender en de serie’s. De rest ook maar iets minder :D .
Zelf heb ik deze modellen en ben er erg trots op!

Verder excuses als er spell fouten zijn in mijn tekst! Dat ben ik aan het verbeteren ;) !

Heb nog een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een serie 3 (of dat vermoed ik) en deze heb geen kenteken. De chassie number plate stont er ook niet bij :( . Maar kon nog wel de chassie numer lezen (9 cijfers)! Dit nummer begint met 576 xxx xxx. Volgens deze site (http://www.dlrr.nl/voertuiginformatie/chassisnummers) bestaan er geen serie 3 met 576 chassie nummer. Ook niet serie 1, 2 of 2a ! kan iemand mij helpen waar ik meer informatie kan vinden over dit chassie nummer?
Al vast bedankt :D !

Erik Peters

Re: Hallo LD Liefhebbers

Berichtdoor Erik Peters » 10 Okt 2019, 19:09

Misschien is het een Land Rover Santana, gemaakt in Spanje. Maar ik weet niet wat voor chassisnummer die auto's hebben.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Gmj96

Re: Hallo LD Liefhebbers

Berichtdoor Gmj96 » 11 Okt 2019, 09:10

Oké bedankt voor het antwoord ! :D

Terug naar “Nieuw op het forum”