voorstellen Lena

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
nielsboontjes

voorstellen Lena

Berichtdoor nielsboontjes » 21 Okt 2019, 20:09

hoi, ik ben niels boontjes,

samen met mijn vader heb ik een series 3 109 station wagon uit '77. bij het opknappen kwamen we er achter dat ze naast engelse ook duitse roots heeft, we hebben haar toen lena gedoopt. sinds dien is iedere land rover die we tegen komen voor de kinderen een lena ;).
Lena hebben we inmiddels al een jaar of 10, weet ik niet exact... eerst een aantal jaren in gereden, maar het jaarlijkse lassen aan het chassis werden we beu, dus 5 jaar terug hebben we er een gegalvaniseerd chassis (zat bij de koop in) onder laten leggen. deze ombouw werd gedaan door vrienden van ons aangezien onze kennis en tijd te beperkt was... wel zelf alle elektra gedaan en goed werkend gekregen.

ik heb regelmatig op dit forum rond gestruind op zoek naar info, en ook veel gevonden... ik vind daarom dat ik ook maar bij de club moest komen

groet niels
series 109 stationwagon 2,25benzine '77

allard

Re: voorstellen Lena

Berichtdoor allard » 22 Okt 2019, 10:32

Hoi Niels, welkom! Klinkt alsof jullie Lena al aardig hebben leren kennen, leuk. Veel plezier ermee. Enneh: een foto toevoegen wordt altijd gewaardeerd! :D
130 HCPU TD5 MY2000

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 22 Okt 2019, 11:55

Ook welkom, ook al denk ik bij Lena allereerst aan mijn Zweedse schoonzusje.

Groeten MarcS

nielsboontjes

Berichtdoor nielsboontjes » 22 Okt 2019, 20:45

allard schreef:Hoi Niels, welkom! Klinkt alsof jullie Lena al aardig hebben leren kennen, leuk. Veel plezier ermee. Enneh: een foto toevoegen wordt altijd gewaardeerd! :D

Hi Allard, klopt helemaal... alleen die foto vind toevoegen kom ik nog niet helemaal uit... als ik iets kan uploaden...
series 109 stationwagon 2,25benzine '77

Terug naar “Nieuw op het forum”