Even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
27-ZH

Even voorstellen

Berichtdoor 27-ZH » 16 Dec 2019, 00:07

Dag forumleden,
Sinds vijf jaar rijd ik met meestal groot genoegen een Defender 110 uit 2007, en ik hoop dat nog lang te blijven doen. Zelden problemen, maar als je ze hebt en je merkt dat 200 andere bezitters hetzelfde hebben gehad zou je toch willen oproepen tot een trekker-oproer voor de poorten van Land Rover. Met die enkele Defenders die nog wel rijden. In het nieuwe tijdsgewricht zullen we toch eens onze oude motoren moeten laten vervangen door zuinige en schone nieuwe diesels. Dat lijkt welhaast onontkoombaar om nog wat geaccepteerd te worden door de buitenwereld, en in mijn specifieke geval ook door dochter en vrouw. Ik zal het forum op dit punt met interesse volgen.

OttoVink

Re: Even voorstellen

Berichtdoor OttoVink » 17 Dec 2019, 12:36

Welkom, de sektarische brainwashing doet blijkbaar overal zijn werk :lol:
Maak je niet te druk, ook deze hype luwt weer.

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 17 Dec 2019, 14:40

Gewoon lekker je ding blijven doen ;)

Tot zwaai's

Ron
130-Td5 HCPU "Camper" 2007
110-Td5 X-tech 2006

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 17 Dec 2019, 14:59

OttoVink schreef:Welkom, de sektarische brainwashing doet blijkbaar overal zijn werk :lol:
Maak je niet te druk, ook deze hype luwt weer.

Hmmm hype ... ik zie meer een " zullen we eens ongericht stennis maken " proefballonnetje.

Neem eens een ballonnetje N2O :?   Misschien lucht dat op.

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 17 Dec 2019, 21:48

27-ZH schreef:In het nieuwe tijdsgewricht zullen we toch eens onze oude motoren moeten laten vervangen door zuinige en schone nieuwe diesels. Dat lijkt welhaast onontkoombaar om nog wat geaccepteerd te worden door de buitenwereld

Je wilt nogal wat investeren om je vrouwen blij te houden. Want de "buitenwereld" ziet alleen een dikke auto (waar ze vaak nog jaloers op zijn ook) en niet wat voor motor erin zit. De overheid kan het nog minder schelen, die rekent je af op de fabrieksdata.

Mijn verweer als ik al eens een dwaas tegenkom die me nog niet kent en er iets van durft te zeggen is even simpel als doeltreffend: "hoeveel leasauto's heb jij de afgelopen jaren gehad en hoelang gingen ze doorgaans mee? Dan blijkt dat in de tijd dat ik één LaRo rij de meesten al minsten twee auto's "verbruikt en weggesmeten" hebben.

Meestal is het dan vrij snel stil en anders kunnen we het nog hebben over de kilometrage van de meeste automobilisten dat vaak vele malen hoger ligt dan de kilometers die met een LaRo gemaakt worden. :lol: :lol:

Laat je vooral niet gek maken. Een auto recyclen en een nieuwe bouwen is echt niet beter voor het milieu dan een bestaande auto blijven rijden........
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Terug naar “Nieuw op het forum”