Nieuwe avonturen met een TD5.

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
FrankTD5

Nieuwe avonturen met een TD5.

Berichtdoor FrankTD5 » 25 Feb 2020, 13:37

Hallo allemaal,

Al een poosje meelezend op dit forum is het de hoogste tijd me voor te stellen. Ik ben Frank, 58 jaar, getrouwd, woon in Zuid-Frankrijk en 16 jaar geleden heb ik een nieuwe standaard 110 TD5 gekocht met het idee daar ooit lange vakanties mee te houden. En nu is het eindelijk zover, want in juli ga ik samen met mijn vrouw een paar maanden richting Azie reizen. Voor het echter zover is wil ik de auto top in orde hebben en enigszins uitgerust voor langere reizen. Dus komt er een dakrek met tent op, en zal ik ook de binnenkant praktisch proberen in te richten.
Maar eerst ben ik achterstallig onderhoud aan het wegwerken, want de auto heeft de afgelopen 16 jaar met grote regelmaat als werkpaard gediend. Aangezien ik niet alle antwoorden op mijn vragen in de verschillende draadjes terugvind, neem ik de vrijheid jullie de komende tijd wat vragen te stellen. Ik heb weliswaar enigszins een technische achtergrond, maar er is ook zoveel wat ik niet weet! Hopelijk ga ik jullie geduld niet al te veel op de proef stellen.

Frank.

Terug naar “Nieuw op het forum”