Nieuw hier in het kort én met een vraagje

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Houston

Re: Nieuw hier in het kort én met een vraagje

Berichtdoor Houston » 06 Jun 2020, 12:12

Het was ook een klein beetje cynisch bedoeld... ;)
Aan de andere kant; bij Van Mossel (voorheen Geba) in Tynaarlo hanteren ze wel een lager tarief voor oudere auto's, ik kan me voorstellen dat dat in Zwolle ook gebeurt, dus dat is in ieder geval íets. ;)
Ik kom zelf ook bijna nooit bij de dealer maar echt onwelkom heb ik me nou ook weer nooit gevoeld.

Contribute to the scenery; drive a Land Rover!

Edward

Berichtdoor Edward » 06 Jun 2020, 20:16

Houston schreef:Het was ook een klein beetje cynisch bedoeld... ;)
Aan de andere kant; bij Van Mossel (voorheen Geba) in Tynaarlo hanteren ze wel een lager tarief voor oudere auto's, ik kan me voorstellen dat dat in Zwolle ook gebeurt, dus dat is in ieder geval íets. ;)
Ik kom zelf ook bijna nooit bij de dealer maar echt onwelkom heb ik me nou ook weer nooit gevoeld.

Nou, dat lagere tarief is sinds het geen Geba meer is hooguit minder hoog. Onwelkom ben je er nog steeds niet als je binnen loopt. De koffieautomaat (luxe espressoapparaat is een betere naam) is geweldig! :lol: :lol:

Maar als je iets ander wilt dan een nieuwe of gebruikte auto kopen dan wordt het meteen lastig. :cry:
Edward van Vugt

http://www.AtelierHout.nl
http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 07 Jun 2020, 10:00

Edward schreef:Maar als je iets ander wilt dan een nieuwe of gebruikte auto kopen dan wordt het meteen lastig. :cry:

Tja, zodra er geen monteur met een lange hands-on ervaring meer rondloopt (of beter een paar van zulke monteurs - monteurs die zich ook nog eens onderling scherp houden) dan kan je maar beter wegblijven bij zo'n glossy dealer ... want het enige wat dan vlot gaat is het oplopen van de rekening.

Edward schrijft dat Ron Wageman helemaal up to 1970 date is ... zijn website is in ieder geval niet glossy, en zeker niet "2020" (overbodige aandacht wordt daar niet aan besteed).

Groeten MarcS

Terug naar “Nieuw op het forum”