Nieuw en onervaren

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Hendrix

Nieuw en onervaren

Berichtdoor Hendrix » 03 Okt 2020, 14:26

Hoi, sinds een paar weken eigenaar van een Freelander en dan lijkt zo’n forum toch wel handig .
Altijd leasebakken gehad en nu een LR min of meer voor de hobby . Ik heb weinig sleutel ervaring en ga ook geen ingrepen doen die mij boven de pet gaan, maar kleinigheidjes moeten kunnen toch?
Ik woon helemaal boven in de provincie Groningen en in het dagelijks leven hou ik mij bezig met het ondersteunen van bewoners die aardbevingschade hebben . Verder beetje gitaarspelen en op mijn kleinkinderen passen. Meer weten? Vraag het gerust.

Edward

Re: Nieuw en onervaren

Berichtdoor Edward » 03 Okt 2020, 19:24

Welkom. Ik woon onderin Grün zowat tegen de grens met Drenthe. :D
Edward van Vugt

http://www.AtelierHout.nl
http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Rangie

Berichtdoor Rangie » 04 Okt 2020, 09:51

Welkom hier!
Nog meer Groningers, ik kom van net boven 'de stad'
vorige LR was een 2011 freel 2, nu een range rover evoque.
Veul plezair mit dien freel!
Gr. Rangie
Freelander 2.2 SD4 HSE 2011
'per aspera ad astra'

Houston

Berichtdoor Houston » 04 Okt 2020, 10:05

Moi! :D

Hoe meer Groningers... ;)
Wat voor Freelander is het? En ben je al lid van de club? (Van beide ga je, hoe dan ook, vast veel plezier hebben!)

Ik (wij) wonen op de grens met Drenthe en rijden ook al 15 jaar Freelander. Daarnaast een Defender en aangezien we de laatste jaren niet meer zoveel kilometers (hoeven te) maken, laten we de Freelander wat vaker staan en loopt het niet meer zo hard op. De teller staat inmiddels ruim boven de 350000 en hij rijdt nog steeds geweldig. Je merkt dat hij niet nieuw meer is en we twijfelen af en toe om hem weg te doen of in te ruilen voor een andere maar hij doet het toch nog steeds maar mooi en na ieder ritje realiseer ik me weer wat voor fijne auto het eigenlijk is (ik rij de meeste km's in de Defender, dus het is een 'mooi' vergelijk! :lol: ) dus staat ie er nog steeds.
Ik wil er maar mee zeggen dat je er lang en een hoop plezier aan kan hebben!

Welkom bij de club dus en laat gerust eens wat foto's zien! ;)

Contribute to the scenery; drive a Land Rover!

Hendrix

Berichtdoor Hendrix » 04 Okt 2020, 11:13

Allemaal noorderlingen , leuk, ik ben van oorsprong een noord-Drent , die lang geleden verdwaalt is. Ik heb een 3 deurs 1.8 , dus met afneembare hardop.

Terug naar “Nieuw op het forum”