Polderstel stelt zich voor

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Polderdisco

Polderstel stelt zich voor

Berichtdoor Polderdisco » 06 Nov 2020, 21:28

Wij zijn Pauline en Pieter. Wonen in Lelystad. Enkele maanden eindelijk een Landrover aangeschaft. Een fijne Discovery Sport met alle comfort, de commercial dus alle ruimte voor ons zakelijke vervoer.. eeh de 4 bordercollies. Een lang gekoesterde wens was terreinrijden wat wij al snel gingen doen in Fürsten Forrest. Wat een plezier en wat kan die auto veel. Wel even goede terreinbanden aangeschaft. Sinds twee weken staat er een lekker oude Discovery2 op de oprit bij voor het echte werk! Compleet Met oa lier, snorkel en vette modderbanden. Wat een plezier om daarmee te rijden. Helaas is er nu niet veel te beleven op het terrein en kunnen we niet eenvoudig de grens over. Hopelijk is dat snel voorbij en kunnen we deelnemen aan de leuke evenementen. De schijf van vijf was onze eerste rit, die goed is bevallen. Mocht wat ruiger!

Jeffrey23

Re: Polderstel stelt zich voor

Berichtdoor Jeffrey23 » 09 Nov 2020, 09:40

Welkom Pauline en Pieter,

zelf ben ik ook nog niet zo lang lid van de club, sinds augustus pas. Ik heb in september meegedaan aan de trail, super gaaf om te doen. Waarschijnlijk ook wel ruiger dan de schijf van 5 :)

Veel rij plezier met de Disco's

Groet,
Jeffrey

paul k

Re: Polderstel stelt zich voor

Berichtdoor paul k » 17 Nov 2020, 08:46

Welkom hier!

Ik woon weliswaar niet in Lelystad, maar werk er wel.
Bij voorkeur ga ik met de 130 camper naar mn werk. ( zwart met witte opbouw)

Kortom, zwaaien dus, (alhoewel ik bij een Disco Sport niet vaak m'n hand op steek...)
Defender 2004 TD5 130 HCamperPU
S3 1977 88"stawag ( in wording. ;) .)
S2a Santana 1967 halverwege 8-)
S2 1961 Dormobile
S1 1954 86"

Terug naar “Nieuw op het forum”