Voorstelrondje RRC 3.9i

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
ChrisRange

Voorstelrondje RRC 3.9i

Berichtdoor ChrisRange » 10 Feb 2021, 15:52

Goedemiddag forumleden,

Na een tijdje in de schaduw mee hebben gekeken hier op het forum leek het me toch wel handig mezelf een keer aan te melden en voor te stellen.

Mijn naam is Chris, woon in Utrecht, 26 jaar en proud to become eigenaar van een RRC uit 1973 met een 3.9 injectie motor.
Naast dat mijn pa en opa vroeger zo'n dikke bak hebben gehad heb ik niet heel veel affiniteit met sleutelen dan wel rijden in dit soort wagens.

Waarom heb ik er dan één gekocht: Ik surf en vind zon oude wagen gewoon mega tof! haha simpel is dat. Vaak genoeg zie ik in het buitenland lui met een daktent en surfplanken op het dak, in de buurt van het strand staan en beetje genieten van de natuur.
Dacht dat moet ik ook hebben en dus na 2 jaar zoeken naar een passend model, deze week eindelijk "the one" gevonden.

Ik kan op het werk er aan klussen, wat hoogstwaarschijnlijk nog weleens van pas zal gaan komen haha :lol: .

Heb ook gelijk een vraag, welke ik ook even in het kopje Techniek neer zal gooien. Want zit te kijken naar LPG inbouw.
Meerdere LPGboeren in het land al contact, en na flink wat navraag kom ik uit op een Prins VSI bij Agatech.
Over het systeem zelf ben ik wel redelijk happy met wat ik heb gelezen op internet en kijkende naar de concurrentie, maarrr!

Wat ze bij Agatech niet precies konden zeggen is of een klepsmeersysteem nodig is voor deze motoren?! Dus hoop eigenlijk dat hier op het forum wat kennis zit :)

Hoor het wel en jullie zullen ook nog van mij horen!

Groeten, Chris

Terug naar “Nieuw op het forum”