Even voorstellen...

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
RVDFNDR

Even voorstellen...

Berichtdoor RVDFNDR » 02 Jan 2022, 11:36

Hallo allemaal, zojuist heb ik me geregistreerd op jullie forum. Ik heb in 2015 mijn RHD "Defender" 90 2,25 benzine (zie foto) verkocht wegens omstandigheden. Ik las zojuist op het forum dat de 2,25 officieel geen Defender heet. Dat heb ik dus nooit geweten en ik maar denken dat ik een echte Defender had. :lol: Ik heb er altijd met veel plezier in gereden, hoewel hij het levensgevaarlijk was om bijvoorbeeld in te voegen op een auto- of snelweg vanwege het missen van de snelheid.

Ook moest er wel eens gesleuteld worden, zo heeft hij mij al eens laten staan op een drukke weg zonder koppeling (koppelingshevel doorgesleten). Om de koppelingshevel te vervangen ben ik bijna twee dagen aan het sleutelen geweest. Ook is de trekhaak er een keer onderweg gebroken, gelukkig bij het achteruit rijden en niet op de snelweg waar ik net daarvoor afgedraaid was. :o

Inmiddels ben ik weer rustig op zoek naar een Defender waar wat werk aan mag zitten. Het meest ideaal is een wat oudere Defender die in in aanmerking komt voor de overgangsregeling (<1988). Ik hoop dat ik op termijn een leuk exemplaar tegenkom voor een mooie prijs.

Groeten Roy
Uit Dalen (Drenthe)
Bijlagen
Defender 2.jpg
Defender 3.jpg
Defender.jpg

Terug naar “Nieuw op het forum”