even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Rene_Konijnenberg

even voorstellen

Berichtdoor Rene_Konijnenberg » 26 Apr 2022, 10:30

Ik rij al jaren een Defender Td5... begonnen met een Nederlands export kenteken, daarna een Duits exportkenteken die tot Grieks werd.... toen weer een Duits kenteken en sinds november vorig jaar definitief een Grieks kenteken op een 110SW TD5 uit 2004. Dit geeft gelijk een beeld van mijn omzwervingen maar ik ben nu weer definitief geland in Griekenland. In het vissersdorpje Palaia Epidavros in het noord oosten van de Peloponnesos, dicht bij mijn twee zonen Luuk en Koen. Defender rijden is voor mij een deel van "de snelheid" uit het leven halen, ondersteunt door banden met een snelheidsrestrictie van 110 Km/u. De Defender is puur genieten, a way of life, altijd het raam open en de wind door de steeds minder wordende haren voelend. De komende tijd ga ik aan de gang met het inrichten als semi camper zodat ik weer heerlijk kan gaan ronddwalen en kan inzetten voor mijn offroadreizen door dit geweldige land. Mochten jullie vragen hebben over Griekenland als bestemming of als doorgangsland dan kun je altijd bij mij terecht.

Terug naar “Nieuw op het forum”