Evenement LRCH in de buurt

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
H.Bolwijn

Evenement LRCH in de buurt

Berichtdoor H.Bolwijn » 19 Mar 2017, 16:41

Hallo beste mede-leden, dit weekend was er het treffen in Loon op Zand, ik heb er sterk over nagedacht om te komen, maar het is voor mij echt wel een grote afstand.. en ik was jammer genoeg lichamelijk niet 100 %. Wanneer is er weer eens een treffen dichterbij Fryslan? Groet van Hans uit De Westereen!

Waterrover
Beheerder

Re: Evenement LRCH in de buurt

Berichtdoor Waterrover » 19 Mar 2017, 18:39

H.Bolwijn schreef:Hallo beste mede-leden, dit weekend was er het treffen in Loon op Zand, ik heb er sterk over nagedacht om te komen, maar het is voor mij echt wel een grote afstand.. en ik was jammer genoeg lichamelijk niet 100 %. Wanneer is er weer eens een treffen dichterbij Fryslan? Groet van Hans uit De Westereen!

Wij zijn net terug van de vakantiebeurs in Loon op Zand, was geloof ik de 6e of de 7e keer dat we geweest zijn. Wij moeten er in totaal 6 uur voor rijden. De sfeer vind ik altijd leuk, en wat voor noviteiten er nu weer te zien zijn. Deze keer vond ik het toch wat rommelig, en waren meerdere bedrijven die min of meer hetzelfde verkochten. In september komt er vast een treffen van DLRS in Zeewolde, hoewel niet LRCH, leuk om te bezoeken, en een stuk dichterbij. ;)

Chris

MKorendijk

Berichtdoor MKorendijk » 19 Mar 2017, 19:56

Groet Marcel

H.Bolwijn

Berichtdoor H.Bolwijn » 19 Mar 2017, 19:58

Ik zag de beelden van de trial en die waren echt heel leuk. Als het eens wat dichterbij gehouden wordt, dan ben ik graag van de partij! Ook voor de andere aken die op de beurs aangeboden worden..

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 19 Mar 2017, 20:29

Je kan natuurlijk ook met de een of de ander meerijden.
't Is misschien een beetje tegennatuurlijk als het om auto's gaat ... maar wanneer ver weg telt kan het een keuze zijn.
Vele kilometers autoweg zijn ook niet mijn eerste keus ... maar voor de rest heb ik niet gauw verdriet van de kilometers in een LandRover.

Groeten MarcS

PS Ik was ook niet in de buurt, en zelfs nog verder weg.

michel_

Berichtdoor michel_ » 23 Mar 2017, 23:23

De commissies proberen de evenementen zo geografisch verspreid als mogelijk te organiseren door de jaren heen, zodat we in alle delen van het land zo af en toe komen.

Het allroad kampeerweekend is bijvoorbeeld 1,5 jaar geleden gehouden in Lauwersoog en vanuit Giethoorn is er ook de voorjaars allroad rit geweest in voorjaar 2015. De Offroad is vorig jaar net over de grens in Meppen geweest en het Bikkelweekend is al een aantal jaar in Havelte gehouden.

De club commisies staan altijd open voor suggesties voor lokaties of mooie gebieden waar we mogen rijden, meld ze vooral!
Zo is bijvoorveeld de Cuby kerstrit in Drente een paar jaar gelden tot stand gekomen, die was er zonder de hulp van een paar lokale leden zeker nooit zo mooi geworden.
LRCH Allroad commissie lid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 10 Apr 2017, 19:28

Wellicht eens een mooie rit in de omgeving Lauwersoog, met stukje Groningen en Friesland. Of een rit uitgezet door de Land Rover club Terschelling op het mooie eiland?

Chris

Erwin ter Riet

Berichtdoor Erwin ter Riet » 24 Apr 2017, 12:50

in Oktober is er een evenement in Zweden (zie de facebookpagina) van de LRCH.
Dat is voor jou in Friesland minder ver weg dan voor mij in Brabant :lol:

ppw

Berichtdoor ppw » 24 Apr 2017, 13:43

as. zaterdag met Modderpoel op strand van Katwijk... maar dan ook echt alles door elkaar.... is erg leuk :P :D
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Terug naar “Evenementen”