Vakantie beurs super gelukt

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Dennis Schoonen

Re:Vakantie beurs super gelukt

Berichtdoor Dennis Schoonen » 14 Mar 2011, 13:08

fijne dag
prima organisatie
uitdagende trial
Leuk, leuk, leuk ;)

Arne

Berichtdoor Arne » 14 Mar 2011, 16:46

Ik vondt het weer een erg leuke beurs. Leuk om te zien dat de beurs elk jaar iets groter wordt. Ik heb de modder gaatjes dit jaar maar overgeslagen.

Met name het reisverslag van Martin en Liz was erg boeiend!! :woohoo:

Martin_Liz

Berichtdoor Martin_Liz » 14 Mar 2011, 17:42

Arne schrijft:
Ik vondt het weer een erg leuke beurs. Leuk om te zien dat de beurs elk jaar iets groter wordt. Ik heb de modder gaatjes dit jaar maar overgeslagen.

Dank je Arne, wij vonden het beiden ook erg leuk om te doen.
Hopelijk is het een inspiratie geweest voor anderen en kunnen we volgend jaar meer verhalen horen van andere reizigers. Gezien de opkomst is er ruimschoots belangstelling voor in ieder geval.
Dat gaat natuurlijk niet alleen op voor vakantiebeurs presentaties, maar net zo goed voor de reisverhalen in het magazine! ;)
Groet!

Martin & Liz

www.landreiziger.nl

Arne

Berichtdoor Arne » 14 Mar 2011, 17:58

Martin_Liz schrijft:
Arne schrijft:

Dank je Arne, wij vonden het beiden ook erg leuk om te doen.
Hopelijk is het een inspiratie geweest voor anderen en kunnen we volgend jaar meer verhalen horen van andere reizigers. Gezien de opkomst is er ruimschoots belangstelling voor in ieder geval.
Dat gaat natuurlijk niet alleen op voor vakantiebeurs presentaties, maar net zo goed voor de reisverhalen in het magazine! ;)

ik heb afgelopen zomer al bij de noordkaap / russische grens gestaan al denkend, wat zou het mooi zijn om door rusland terug te rijden........ mijn wederhelft had niet dezelfde gedachte, maar na gisteren begint het iets te komen hoop ik. De aanhouder wint...

TomVooges

Berichtdoor TomVooges » 14 Mar 2011, 18:11

Ik vond de stand van Tentipi/Moosecamp geweldig! Weer eens wat anders dan de daktent of kampeertrailer. En veeeeel mooier dan zo'n OZ-tent. Volgend jaar wellicht eentje voor mij, de iglo is dit jaar vast nog niet afgeschreven volgens mijn partner..

iemand een architect nodig?

Klaas63

Re:Vakanti beurs super gelukt

Berichtdoor Klaas63 » 15 Mar 2011, 14:10

BoerHarms schrijft:
ik vond het ook een super geslaagde dag en ook de trail comissie bedankt!

en eindelijk de krukas lier eens een keer nuttig (en succesvol) kunnen gebruiken :laugh: de menneer in de def. 90 nog bedankt dat ik je mocht los trekken :woohoo:

Rogier jij bedankt voor het los trekken B) behalve een gedeukt imago geen schade en weer wat wijzer :P
Grtz KLaas

http://www.gilden.nl

Enjoy every Day It never comes Back

http://www.yhchang.com/SUPER_SMILE.html

BoerHarms

Berichtdoor BoerHarms » 15 Mar 2011, 18:28

graag gedaan ! :laugh: eindelijk een geslaagde vuurdoop 3 maal is scheepsrecht he :)
Landrover series III 2,25 diesel (3xgl.) overdrive, vrijloopnaven, standkachel met timer, Koenig krukaslier, snorkel, rocksliders, rolkooi, snorkel

unimog 404 cil benz , vele opties ao. hiab kraan pto lucht hydrauliek, hydro lier

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 15 Mar 2011, 19:51

TomVooges schrijft:
Ik vond de stand van Tentipi/Moosecamp geweldig! Weer eens wat anders dan de daktent of kampeertrailer. En veeeeel mooier dan zo'n OZ-tent. Volgend jaar wellicht eentje voor mij, de iglo is dit jaar vast nog niet afgeschreven volgens mijn partner..

Ik vind die tentipi ook zo mooi... Maar zo'n grote...met die houten stammetjes...daar moet je zo'n akelig lange aanhanger voor meezeulen :laugh: die aanhanger stond er overigens ook....

Een stukje verder stonden tipis van groen nylon achtig stof, dat spreekt me dan weer totaal niet aan....
gone

Marco 109

Re:Vakantie beurs gelukt, maar kan het nog beter?

Berichtdoor Marco 109 » 15 Mar 2011, 20:07

Fantastisch om alle positieve reacties te lezen.

Toch is het mijn ervaring dat dit soort evenementen altijd een beetje moeten blijven vernieuwen.
Op de prik loopt er al een draadje met wat opmerkingen e.d. voor verbeteringen.
Wellicht hebben jullie ook ideeën voor activiteiten tijdens de beurs, of adresgegevens van mogelijk geinteresseerde exposanten of andere ideeën waarmee we deze 4x4 vakantiebbeurs in 2012 nog beter kunnen maken.

Mocht je die ideeën hebben stuur ze dan s.v.p. via PM of direct via marco@lrch.nl

Ik ben erg benieuwd!
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Gerard_L

-

Berichtdoor Gerard_L » 15 Mar 2011, 21:19

Terug naar “Evenementen”