Vakantie beurs super gelukt

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
ErwinD90

Re:Vakanti beurs super gelukt

Berichtdoor ErwinD90 » 17 Mar 2011, 02:11

StefaN schrijft:
Als ik zou weten waar je ergens ondernemer speelt, zou ik inderdaad eens langskomen voor een pilsje.

MAAR LATEN WE NIET AFDWALEN. SAM'S VERHAAL HIERVOOR VERDIENT ALLE AANDACHT OP DIT MOMENT.

Ik heb het niet voor niets heel kort gehouden maar als je eens in de buurt van Tilburg bent: trap eens op de rem, je bent van harte welkom.

Groeten!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

freek gr

Re:Vakantie beurs super gelukt

Berichtdoor freek gr » 17 Mar 2011, 21:03

Zat net even in de statuten te neuzen en las art3:De vereniging heeft ten doel het stimuleren van het rijden met een Land Rover.Art4:lett.g:het organiseren van behendigheidswedstrijden,
Oja art4 pnt1 lett.a:het bijeen brengen van de in het merk Land Rover geinteresseerden,lettc het organiseren van bijeenkomsten van leden en BELANGSTELLENDEN,welke bijeenkomsten een informatief karakter kunnen hebben middels lezingenen demonstraties.
Volgens mij voldoet de vakantiebeurs volledig aan deze statuten. :laugh:
Natuurlijk is alles voor verbetering vatbaar,maar daar wordt volgens mij hard aan gewerkt!
Groeten Freek

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 18 Mar 2011, 14:51

Hallo allen,

Zojuist is de vragenlijst aan de exposanten verstuurt.

Wanneer we die retour hebben zullen we de suggesties daaruit en de ideeën uit dit topic eens in een breinwaai stoppen.
Eens kijken hoe we in 2012 een nog betere 4x4 vakantiebeurs kunnen organiseren!

Bedankt voor jullie input!
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Carl4cv

Berichtdoor Carl4cv » 18 Mar 2011, 16:21

@ ErwinD90: ben je nog wel een beetje bereikbaar nu de Piushaven er deels uitligt of valt het mee?

Ben nl zelf een deeltijd kruikenzeiker

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 18 Mar 2011, 17:45

@Carl4cv: Dat onze gasten zich gelukkig niet snel laten 'ontmoedigen' hebben we mogen merken de afgelopen maanden. Linksom of rechtsom, een goed glas bier of een fijne borrel is blijkbaar de moeite waard. En het resultaat mag er zijn: een prachtige stoep en over een paar weken terras aan het water!
:woohoo:
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Gerard

-

Berichtdoor Gerard » 18 Mar 2011, 20:34

Bert Spronk

Berichtdoor Bert Spronk » 18 Mar 2011, 20:40

Gezellige onderdelen markt em land rover hebbedingen , vindt ik een goed en mooie aanvulling van de beurs , misschien maar ik denk dat ik nu door draaf zou het kunnen groeien naar engels idee van een land rover beurs Gerard B)
Maar blijf erbij de huidige was weer geslaagd en weer beter dan de vorige , en te verbeteren is er altijd wat en perfect is het nooit voor iedereen ;)

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 18 Mar 2011, 20:57

gerard schrijft:

Ik zeg: maak er een LRCH Land Rover spektakel van met en voor leden en hun Land Rovers ...
Ik zeg: weg vooringenomenheid, probeer uit je tunneltje te raken.

Gerard

Ik zeg: "wie blijft er nou in een tunneltje denken????" :X

Maar gelukkig schijn jij te weten wat we aan de exposanten vragen??? :blink: :blink:

Zo'n Land Rover Spektakel bestaat al en de organisatoren daarvan lijken momenteel niet van plan om dat echt samen met LRCH te organiseren, als ik de informatie mag geloven. En concurentie met een bestaande beurs wordt niemand gelukkig van lijkt mij.

Ik heb allang samen met Sam en anderen gesproken over wat we zouden organiseren als we in een ideale wereld leven.
Namelijk één keer per jaar een 4x4 vakantiebeurs (bv in het voorjaar) en één keer per jaar een sleutel/accesoire/enz. beurs (bv. in het najaar). Maar helaas leven we in de echte wereld, en die is niet altijd ideaal.

Overigens heb ik zojuist de reactie van 'één van de exposanten gelezen. Deze exposant is nasst vakantiespulleverancier ook één van de grotere garagebedrijven/leverancier van onderdelen en accesoires in noord nederland en toch wil hij heel graag niet dat de 4x4 vakantiebeurs heel erg anders wordt dan het nu is.
Ook heb ik zondag gesproken met de andere exposant die het in zijn dagelijkse praktijk nu niet direct verdient met vakantiespul, en ook hij gaf aan het juist wel prima te vinden om eens een goede gelegenheid te hebben om juist eens de focus op dit spul te leggen.

Maar als je zin hebt ben je wat mij betreft van harte welkom bij de breinwaai die we gaan houden over 2012.
Freelander II

Gerard

-

Berichtdoor Gerard » 18 Mar 2011, 22:25

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 18 Mar 2011, 22:42

Beste Gerard,

Ik ga mij niet laten verleiden tot weer een inhoudelijke reactie, die je weer niet wilt begrijpen.

Ik bel je morgen, kun je mij wellicht uitleggen wat er sinds gisteravond tussen ons aan de hand is.

Groet
Marco
Freelander II

Terug naar “Evenementen”