Bier, barbeque, gezelligheid en.......dak slopen

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
StefaN

Re: Bier, barbeque, gezelligheid en.......dak slopen

Berichtdoor StefaN » 21 Jun 2012, 13:08

Ben een tijdje 'langs' het Forum genavigeerd.

Edward hoe is het daar boven (2x).
Door de korte zomertrip aanstaande is de kans groot dat ik in het najaar (okt, nov) Ameland nog ff aandoe. Kom dus langs Onstwedde (na ja, ongeveer). Mocht er zich dan nog een situatie voordoen dat er handjes nodig zijn hoor ik dat graag.... ja ja mosterd na de maaltijd.

Omdat Roger dit ook allemaal leest: hoe gaat het eigenlijk met jo... die Polen? Tussen alle :P :lol: :kiss: ;) door lees ik even niet zo snel wat de stand van zaken is. Hoop dat er snel weer een vertrouwde situatie zal zijn, succes daarmee (ook helaas mosterd na de maaltijd)

groetekes

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 21 Jun 2012, 23:57

hahaha, ja tuurlijk lees ik dit ;):p
en inderdaad .makkelijk hulp aanbieden in oktober voor werk dat in augustus al af moet zijn :wooh:

de pool probeert onder de schuld uit te komen en vecht nu de boete+strafpunten aan en vordert schadevrrgoeding bij mijn verzekrring...gaat nog ff duren dus....de disco stat bij de overburen van Ed in de schuur, lekker droog, te wschten tot ie bij Ed droog kan staan om ontdaan te worden van ales wat stuk en/of overbodig is om er een speelauto van te bouwen. met een beeeeeetje mazzel volgend weekend een p38 kopen
gone

StefaN

Berichtdoor StefaN » 22 Jun 2012, 08:39

Ik hoop dat je dat lukt, een uit de categorie 2.5 of 4.0/4.6?
Tijdens paasweekend reed een nieuw lid in mijn kielzog en deed dat met z'n 4L probleemloos ( ook nog eens met stadsbandjes). Had 'm voor onder de 3.000 gekocht. Ik meen mij te herinneren dat het knopje op het dashboard voor low niet meer functioneerde en hij dus alles gewoon in hoog heeft gedaan. Daar zou hij nog even naar laten kijken hihi. Verder prima wagen, hoop dat 't lukt. In dld zal dat toch helemaal een schijn kosten?
Sterkte met die verschrikkelijke nasleep. Het gevoel dat je als slachtoffer nog lange tijd op je hoede moet zijn opdat je niet dubbel gepakt wordt is niet iets om jaloers op te zijn.
See ye

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 23 Jun 2012, 16:49

een DSE uit 2001 (dec) met 143000 kost ook in DLD iets meer dan 3 mille hoor ;-) maar prijs ligt een beetje in de prijsklasse van een D2 en net als een D2 is de DSE 2,5 liter, dus gelijke wegenbelasting (beide zelfde emissieklasse) Dus eigenlijk is een DSE net zo duur/goedkoop als een D2.... dan rij ik liever RangeRover
gone

hubert

Berichtdoor hubert » 26 Jun 2012, 23:11

Ik kan je niet warm maken voor een P38 4.6HSE Autobiography? Drinkt haast niets, alleen als je haast hebt ;) Ik heb hem hier op het forum staan, laat maar weten als je interesse hebt!
Grt. Hubert

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 26 Jun 2012, 23:19

nee dankje, de jouwe is niet zwart meen ik me te herinneren, maar belangrijker nog...een HSE zuipt me te veel (1:3 reed ik er mee, tegen 1:9,5 met een DSE) en benzine is nog duurder per liter ook.... en dat beetje verschil in belasting (680 ongeveer voor de DSE en 340 ongeveer voor de HSE per jaar) is snel terug verdiend in het verbruik
gone

hubert

Berichtdoor hubert » 29 Jun 2012, 21:04

Ja, de mijne is op de RDW zilver, maar er zit wat brons/goud doorheen, wee tniet hoe de kleur officieel heet. Als je er 1:3 mee reed rij je erg vlot mag je vertellen. De auto maant mij altijd tot rustig weggedrag en ik haal er gemiddeld de 1:5 wel mee. Als je nog iemand weet die interesse heeft, laat maar weten!

Terug naar “Evenementen”