LRCH op Stoom

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Minibalmoral

Re:LRCH op Stoom

Berichtdoor Minibalmoral » 14 Jun 2012, 23:00

Wij hebben sinds kort een Range Rover, wij willen hiermee heel graag deelnemen aan dit evenement komende zondag. Maar we zijn nog geen lid van de club. We willen graag lid worden als we zondag mee kunnen doen. Maar we hebben nog geen reactie gehad op een mail naar de Ledenadministratie..
Wat nu te doen?

AJH

Berichtdoor AJH » 15 Jun 2012, 09:26

Welkom met de range rover en leuk dat julie mee willen doen aan Landrover club evenementen.
De inschrijving voor dit evenement is al gesloten,maar er komt nog meer dit jaar..
Dus gewoon lid worden en mee doen aan het volgende evenement. Arjan

tofvoice

Berichtdoor tofvoice » 15 Jun 2012, 15:50

Net lid geworden van de club. Ik had me ingeschreven maar helaas is mijn maatje plotseling afgehaakt.
Ik kom wel om de sfeer eens te proeven. Misschien is er een kaartlezer over die met mij het avontuur aandurft. Zijn er vrijwilligers voor deze "blind date" bel mij op 06 25042071.
Zoniet dan kan het reserveteam met mijn roadbook opweg.

Toon

Minibalmoral

Berichtdoor Minibalmoral » 15 Jun 2012, 15:53

Wilde me ingeschreven maar verder geen bevestiging gehad of iets. Vervolgens mail gestuurd maar niets terug gehoord... Dus ergerns een miscommunictie.
Maar ik zou toch erg graag meedoen zondag,

Martijn en Caroline

Berichtdoor Martijn en Caroline » 15 Jun 2012, 18:32

Hallohallo, volgens mij heb je van leden@lrch.nl een berichtje gehad, of bel ze even voor de zekerheid.
En lid worden doe je niet voor één evenement, maar wie weet wel voor je leven! :laugh:

grt Martijn (redactie LRCH magazine)

Edward

Berichtdoor Edward » 15 Jun 2012, 18:33

Minibalmoral schrijft:
Wilde me ingeschreven maar verder geen bevestiging gehad of iets. Vervolgens mail gestuurd maar niets terug gehoord... Dus ergerns een miscommunictie.
Maar ik zou toch erg graag meedoen zondag, mocht ik niets meer horen dan heeft het ook niet echt zin om nog lid te worden denk ik dan. Erg jammer..

Als je door een klein mistverstand al geen lid meer wilt worden dan vooral niet doen! :blink: :blink:

Dit is een vereniging jongen, gerund door vrijwilligers die gewoon werken voor de kost en al het werk voor de club ernaast doen. Dan gaat er wel eens wat mis of laat een reactie even op zich wachten. :huh: :huh:

Als dat een probleem is moet je vooral geen lid worden! Mensen die denken dat ze klant zijn van de club ipv lid hebben we al genoeg!
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

marcel vonk

Berichtdoor marcel vonk » 15 Jun 2012, 19:39

Dank je wel Edward........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
dat kan ik (helaas) alleen maar denken en niet zeggen / schrijven !!!!!

Minibalmoral

Berichtdoor Minibalmoral » 15 Jun 2012, 21:36

Jongens,

Het was niet de bedoeling om met modder te gaan gooien, ik ben zelf werkzaam in als vrijwilliger bij verschillende verenigingen dus ik weet hoe het gaat. Mijn bericht was wellicht niet tactisch opgesteld verkeerde word keuze etc. Sorry wilde niemand beledigen of wat dan ook.

@Martijn, helaas nog geen berichtje gehad van leden administratie, komt wellicht nog wel.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 15 Jun 2012, 22:17

maar als je een paar dagen geleden lid wilde worden kon je toch al niet meer inschrijven voor de vaderdag rit, de inschrijving daarvoor is een week of wat geleden al gesloten.....
gone

R-J

Berichtdoor R-J » 16 Jun 2012, 11:25

Hallo allemaal, wat betreft de route morgen en de vele regen van de laatste dagen...
AT's genoeg, of moeten de mudjes er toch onder?
Gr, ralph

Terug naar “Evenementen”