Trial "nieuwe stijl" vragen

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Roger B.

Trial "nieuwe stijl" vragen

Berichtdoor Roger B. » 23 Dec 2012, 10:15

Ik las op de site dat dit jaar de trial in een nieuwe opzet gerealiseerd zal worden, daarbij rezen een paar vraagjes...

Het zijn als ik het goed begrijp dus inschrijvingen voor een half jaar, om dus 6 wedstrijden te rijden moet je twee keer inschrijven, en twee keer uitgeloot worden?

worden alle deelnemers uitgeloot uit alle inschrijvingen, of gaan de eerste x inschrijvingen en voor de rest een loting uit de overige inschrijvingen?

zijn de trial lokaties al bekend?
gone

Ron63

Re:Trial "nieuwe stijl" vragen

Berichtdoor Ron63 » 23 Dec 2012, 11:03

Zoals ik het heb gelezen in januari inschrijven en loten voor de eerste 3, later in het jaar nieuwe inschrijving voor de overige.

Wel goed systeem denk ik.

Groet Ron

Ps. maar Roger dat moet je toch eigenlijk aan de commissie vragen :silly:
130-Td5 HCPU "Camper" 2007
110-Td5 X-tech 2006

Roger B.

Re:Trial "nieuwe stijl" vragen

Berichtdoor Roger B. » 23 Dec 2012, 13:29

ik weet dat dit soort vragen zonder kritiek gewoon hier beantwoord worden, dus heeft iedereen er wat aan....
gone

90TD503

Re: Trial "nieuwe stijl" vragen

Berichtdoor 90TD503 » 23 Dec 2012, 23:23

Allen,

Zoals aangegeven start de eerste inschrijving medio januari. Daar vermelden we dan ook hoe we omgaan met met diegenen die voor de eerste competiitie worden uitgeloot (niet mee kunnen doen dus).

Je tweede vraag begrijp ik niet.

De locatie voor de eerste Trial staat al vast, Experience Island bij Loon op Zand. Deze wordt verreden gelijktijdig met de vakantiebeurs. Voor de overige locaties geldt dat we die kenbaar maken zodra de vergunningen zijn geregeld en dat is voorlopig nog niet het geval.

Nog even geduld dus.

Geniet eerst maár even van de Kerst, Jaarwisseling en dan gaan we daarna wel weer bezig met de Trial.

Groet van Marco!
Groet van Marco!

Roger B.

Re: Trial "nieuwe stijl" vragen

Berichtdoor Roger B. » 23 Dec 2012, 23:31

tweede vraag was:

worden alle deelnemers uitgeloot uit alle inschrijvingen,(neem aan dat dat de bedoeling is) (dus 150 man schrijven in, daarvan doen er na loting 75 mee)

of worden er een x- aantal op volgorde van inschrijven direct ingeschreven en de rest uitgeloot uit alle overige inschrijvingen?
(dus van de 150 inschrijvingen worden de eerste, bijvoorbeeld, 20 bij de deelnemers gezet, en van de overige 130 inschrijvingen worden de overige 55 deelnemers door loting bepaald)

en trial locaties vraag was om te bepalen of ik (liefst beide natuurlijk) voorkeur voor eerste of tweede deel zou hebben om aan mee te doen
gone

Martijn en Caroline

Re:Trial

Berichtdoor Martijn en Caroline » 24 Dec 2012, 09:18

Het zijn als ik het goed begrijp dus inschrijvingen voor een half jaar, om dus 6 wedstrijden te rijden moet je twee keer inschrijven, en twee keer uitgeloot worden?

Met die 2-de vraag bedoelt Roger vast dat je ingeloot moet worden ... waarschijnlijk?
Dus dat je alles 2 x kans hebt ... het zijn 2 losse wedstrijden.

grt Martijn

Arjan Driebergen

Re: Trial

Berichtdoor Arjan Driebergen » 29 Dec 2012, 22:42

Roger B. schrijft:
tweede vraag was:

worden alle deelnemers uitgeloot uit alle inschrijvingen,(neem aan dat dat de bedoeling is) (dus 150 man schrijven in, daarvan doen er na loting 75 mee)

of worden er een x- aantal op volgorde van inschrijven direct ingeschreven en de rest uitgeloot uit alle overige inschrijvingen?
(dus van de 150 inschrijvingen worden de eerste, bijvoorbeeld, 20 bij de deelnemers gezet, en van de overige 130 inschrijvingen worden de overige 55 deelnemers door loting bepaald)

en trial locaties vraag was om te bepalen of ik (liefst beide natuurlijk) voorkeur voor eerste of tweede deel zou hebben om aan mee te doen

Heb wat vragen over je vragen :laugh:
Weer niet of ik je goed begrijp maar hierbij een antwoord.

Alles wordt ingeloot. Je schrijft je in voor de eerste 3 wedstrijden.
Mensen welkde bij de eerste 3 trials niet mee konden doen omdat ze waren uitgeloot krijgen voorrang bij de tweede 3 trial na de zomer. De inschrijving hiervan volgt later in 2013 maar voor de zomer.

Hoop dat hiermee je vragen zijn opgehelderd. Als iets niet duidelijk moet je even laten weten.
http://www.youtube.com/user/Defender90Holland

Terug naar “Evenementen”