Paasweekend

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Sim

Paasweekend

Berichtdoor Sim » 11 Mar 2013, 13:49

Hoi,

Ingeschreven voor het paasweken. Keurig betaald, maar nog steeds geen bevestiging binnen met oa de routebeschrijving.
Klopt dit, hebben er meer nog geen bevestiging ontvangen?

Hoor het graag!

RHV

Re: Paasweekend

Berichtdoor RHV » 12 Mar 2013, 09:14

ik citeer:

'Let wel: na het inschrijven ontvang je een factuur ter bevestiging, maar GEEN link naar een download bestand. Bij het AFSLUITEN van de inschrijving wordt een email verzonden met verdere gegevens over het evenement.'

Wat ik hieruit begrijp is dat zodra de inschrijving wordt gesloten verdere informatie wordt toegezonden.

Sim

Berichtdoor Sim » 12 Mar 2013, 10:27

Ik heb wel keurig een factuur ontvangen. Echter nog steeds geen routebeschrijving, of heb ik ergens verkeerd gekeken? :?

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 12 Mar 2013, 10:33

zucht,
RHV schrijft toch dat dat NA AFSLUITING VAN DE INSCHRIJVING verstuurd zou worden? of ben ik dan dom? (ja, is open deur, ik weet het)

bovendien, en dat is al vaker gezegd op het forum, het bestuur en commissies reageren in principe niet op het forum. Heb je vragen aan de organisatie. neem daar dan contact mee op
gone

Sim

Berichtdoor Sim » 12 Mar 2013, 10:40

Oke, oke.... ik had het dus NIET goed begrepen. :oops:
Ik wacht gewoon af totdat de inschrijving GESLOTEN is.
Sorry, maar ik draai nog niet zo heel lang mee in de vereniging, maar snap het nu!
Dank je wel !!

rrover

Berichtdoor rrover » 12 Mar 2013, 18:31

[quote="Roger B."]zucht,
RHV schrijft toch dat dat NA AFSLUITING VAN DE INSCHRIJVING verstuurd zou worden? of ben ik dan dom? (ja, is open deur, ik weet het)

Onder NA AFSLUITING VAN DE INSCHRIJVING versta ik toch iets anders. Ik (en anderen kennelijk ook) versta daar onder dat zodra je het inschrijfgedeelte volbracht hebt je de routebeschrijving ontvangt.

Kennelijk wordt er bedoeld dat ZODRA DE INSCHRIJVING GESLOTEN IS iedereen die zich ingeschreven heeft de routebeschrijving ontvangt.

Toch wel een punt ter verbetering want bij ieder evenement ontstaat er weer onduidelijkheid getuige het aantal postings hierover. Het is ook niet altijd hetzelfde, soms ontvang je direct na inschrijven de bevestiging met routebeschrijving en/of aanvullende info en nu niet.

En nog een quote uit de nieuwsbrief van het paasweekend 2013:
"Nadat u zich heeft ingeschreven krijgt een mail met daarin meer gedetailleerde informatie en een routebeschrijving."
Laatst gewijzigd door rrover op 12 Mar 2013, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
One Ten 300Tdi
Ninety 200Tdi

Sebastian

Berichtdoor Sebastian » 12 Mar 2013, 18:48

Ik verbaas me er elke keer weer over dat bij inschrijvingen er topics verschijnen.

club: wees duidelijk in de instructies en aanwijzingen en probeer de inschrijving elke keer op dezelfde manier te doen;
deelnemers: Lees alles eens een tweede keer als het niet gelijk duidelijk is.

Scheelt denk ik wat frustraties :)
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

Edward

Berichtdoor Edward » 12 Mar 2013, 19:24

*****overbodige quote verwijderd door moderator, quoten van het voorgaande bericht is zinloos en overbodig****

In het clubblad staan voorin de namen van de mensen met hun verantwoordelijkheden. Daar staan mailadressen en vaak zelfs telefoonnummers bij.

Hoe makkelijk kan het zijn? :lol: :lol:

Al is het natuurlijk ook logisch dat als er een forum is mensen hun vragen daar stellen. Aangezien het bij evenementen vaker voorkomt zou er ook 1 moderator het op zich kunnen nemen om de mensen die zo'n vraag stellen even een antwoord te geven. Al dan niet via het forum.

Tis maar een suggestie. :oops:
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 12 Mar 2013, 22:23

Hoezo Edward, er is al een meisje voor alles :mrgreen: de rest kan achterover leunen en uitrusten :mrgreen:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Edward

Berichtdoor Edward » 12 Mar 2013, 23:17

Highlander schreef:Hoezo Edward, er is al een meisje voor alles :mrgreen: de rest kan achterover leunen en uitrusten :mrgreen:

Da bedoel ik. Kan ie iets nuttigs doen ipv zeuren over verkeerde quotes. :lol: :lol:
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Terug naar “Evenementen”