Ik zie dat Trial 2 morgen op de agenda staat. Lijkt me leuk maar ik heb er nog nooit aan meegedaan? Kan iedereen gewoon meedoen ook ls ik No 1 heb gemist?
Nog speciale eisen aan de auto? Heb je een Lier nodig?
Kan iedereen meedoen aan Trial No 2
-
Re: Kan iedereen meedoen aan Trial No 2
deelname aan de trial is alleen per drie wedstrijden mogelijk, en dan ook nog alleen voor de uit de inschrijvers ingelootte groep
De eerste groep (voor de eerste drie wedstrijden) is dus al bepaald, en dus kun je niet meer meedoen. Je kunt je na de eerste drie wedstrijden wel inschrijven voor de andere drie wedstrijden dit jaar en als je dan ingeloot wordt, dan mag je meedoen..
en wellicht ten overvloede... je moet lid van de LRCH zijn.
lees hier (klikken) meer over de trial
Vwb de auto zijn er geen specifieke eissen anders dan dat er niet te gek aan gemodificeerd mag zijn, dus geen sturende achteras en dergelijke.
Je kunt met elke standaard Land Rover meedoen zeggen ze.... nou zou ik dat met iets nuance willen zeggen, een 2WD evoque zal niet altijd overal door komen..... soms is het voor een disco of defender al hier en daar lastig.
De eerste groep (voor de eerste drie wedstrijden) is dus al bepaald, en dus kun je niet meer meedoen. Je kunt je na de eerste drie wedstrijden wel inschrijven voor de andere drie wedstrijden dit jaar en als je dan ingeloot wordt, dan mag je meedoen..
en wellicht ten overvloede... je moet lid van de LRCH zijn.
lees hier (klikken) meer over de trial
Vwb de auto zijn er geen specifieke eissen anders dan dat er niet te gek aan gemodificeerd mag zijn, dus geen sturende achteras en dergelijke.
Je kunt met elke standaard Land Rover meedoen zeggen ze.... nou zou ik dat met iets nuance willen zeggen, een 2WD evoque zal niet altijd overal door komen..... soms is het voor een disco of defender al hier en daar lastig.
gone