LRCH jubileum: wie is wie?

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Macreel

Re: LRCH jubileum: wie is wie?

Berichtdoor Macreel » 03 Mei 2013, 09:08

@ ahaa raroo: Had je je wel ingeschreven? want ik zoek namelijk nog een inschrijving echter kan dit niet meer via de organisatie.. misschien kunnen we wat regelen mail even anders: marcelvanee at gmail.com

ahaa raroo

Berichtdoor ahaa raroo » 03 Mei 2013, 16:41

@macreel,

nee had mij niet ingeschreven.

Maar,hoe is het mogelijk dat een feest voor de club slechts beperkt toegankelijk is :evil:
Het lijkt mij dat ieder lid gewoon welkom moet zijn!

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 03 Mei 2013, 17:13

ahaa raroo schreef:Maar,hoe is het mogelijk dat een feest voor de club slechts beperkt toegankelijk is :evil:

euhh, heb je enig idee hoeveel leden de club heeft?
En hoeveel er daarvan op het feest welkom zijn???
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 03 Mei 2013, 17:19

ahaa raroo schreef:
Maar,hoe is het mogelijk dat een feest voor de club slechts beperkt toegankelijk is :evil:

omdat er dingen ingeslagen moeten worden, geregeld enz, toegspitst op het aantal bezoekers.....maandenlang is er tijd geweest om in te schrijven....alleen de laatste anderhalve week voor het evenement niet meer.....tijd zat gehad om in te schrijven lijkt me, en maar weinig tijd om de laatste dingen ng te regelen, voor de vrijwilligers die dat voor de club doen...
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 03 Mei 2013, 20:31

ahaa raroo schreef:@macreel,

nee had mij niet ingeschreven.

Een club heeft betrokken leden, geen klanten. Als je na alle nieuwsbrieven, clubbladen en commotie hier op het forum alsnog 1 week voor het evenement in moet schrijven en als dat niet kan daar op deze manier op reageert zal ik je iig niet missen. :shock: :shock:
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

ahaa raroo

Berichtdoor ahaa raroo » 03 Mei 2013, 20:32

Nu ben ik nog niet zo lang lid van de lrch en heb jarenlange ervaring met Volvoclubs, daar wordt bijvoorbeeld eens per jaar een Volvoklassiekerbeurs georganiseerd,door vrijwilligers met capaciteit voor vele duizenden liefhebbers,op een locatie welke dat ook aankan zoals de Veemarkthallen in utrecht.
Iedereen is daar welkom,ook niet leden.

Dat is waarom ik verbaasd ben over de gang van zake hier,wil zeker niet zeggen dat ik het beter weet en wil al helemaal geen vrijwilligers beledigen,ben simpelweg anders gewend.

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 03 Mei 2013, 21:33

ahaa raroo schreef:Nu ben ik nog niet zo lang lid van de lrch en heb jarenlange ervaring met Volvoclubs, daar wordt bijvoorbeeld eens per jaar een Volvoklassiekerbeurs georganiseerd,door vrijwilligers met capaciteit voor vele duizenden liefhebbers,op een locatie welke dat ook aankan zoals de Veemarkthallen in utrecht.
Iedereen is daar welkom,ook niet leden.

Dat is waarom ik verbaasd ben over de gang van zake hier,wil zeker niet zeggen dat ik het beter weet en wil al helemaal geen vrijwilligers beledigen,ben simpelweg anders gewend.

Ach, de lrch organiseert de 4x4vakantiebeurs, daar is iedereen (lid of niet) gewoon welkom.
Op de zondag van het feestweekend is er een sort-out gewoon gratis toegang voor alle leden...
Dus.... :cry:
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Bauke

Berichtdoor Bauke » 03 Mei 2013, 21:47

Durf het bijna niet te melden gezien eerdere racties maar door omstandigheden en kapotte pc heb ik niet tijdig ingeschreven dus helaas voor mij geen lustrum.
Aan de ene kant begrijpelijk die deadline maar aan de andere kant ook jammer.
Ik organiseer met regelmaat (inter)nationele zeilevenementen maar dan is inschrijven tot de laatste dag mogelijk.

Nogmaals spijtig dat ik er niet bij kan zijn.
Moht er overigens iemand om welke reden dan ook moeten afhaken (iets wat ik niemand gun natuurlijk) dan ga ik graag in zijn plaats.

dank voor jullie aandacht,
groet, Bauke
Leef je dromen en droom niet je leven. Geniet !

marcel vonk

Berichtdoor marcel vonk » 03 Mei 2013, 22:18

Een club heeft betrokken leden, geen klanten. Als je na alle nieuwsbrieven, clubbladen en commotie hier op het forum alsnog 1 week voor het evenement in moet schrijven en als dat niet kan daar op deze manier op reageert zal ik je iig niet missen.
Edward van Vugt

Edward is da niks voor jou "" Moderator"" THX. maar weer

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 03 Mei 2013, 22:22

ik durf het bijna niet te zeggen,

maar gaan we nu gezellig allemaal z@#ken over het feit dat je na meerdere maanden tijd om in te schrijven,
(in die tijd minimaal één clubblad gehad hebbend waarin ook over het jubileum en de inschrijving geschreven is, en je dus ook op andere manieren dan via pc contact met de organisatie had kunnen zoeken om in te schrijven...)
maar er voor gekozen hebt dat niet te doen tot het laatste moment?

Het is toch zo gemakkelijk om commentaar te geven op wat in jouw straatje beter andersgedaan was, terwijl vele clubleden maanden, soms zelfs jaren bezig zijn om dit (en andere) evenement(en) te organiseren en in goede banen te leiden... toon waardering, dankbaarheid voor alle vrije tijd die zij steken in het verzorgen van een goed georganiseerd evenement ipv altijd dat geklaag over hoe het bij andere clubs "beter" gaat..

Ik begrijp wel dat er een dikke week ruimte genomen is om de laatste dingen af te stemmen mbt bezoekersaantal. en ik neem nu al, nog voor ik ook maar iets van het evenement gezien heb mijn petje af voor de vrijwilligers die dit weer allemaal bij elkaar georganiseerd hebben, en nog bij elkaar organiseren....
gone

Terug naar “Evenementen”