Vaderdagrit

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
GertJantH

Vaderdagrit

Berichtdoor GertJantH » 11 Jun 2015, 10:37

Hallo organisatie van de Vaderdagrit,
Ik ga me inschrijven voor dit evenement met mijn vrouw en 4 volwassen kinderen in Milady Landy.
Wordt dit evenement ook aangemeld bij de belastingdienst voor de vrijstelling MRB?
Noem een echte Landy geen LaRo!
https://www.facebook.com/MiladyLandy
http://www.miladylandy.nl

Roger B.

Re: Vaderdagrit

Berichtdoor Roger B. » 11 Jun 2015, 14:55

Als dat nog moet gebeuren is het te laat.... zo snel werken ze bij de belastingdienst niet.

Verder zoals al vaker aangegeven.... vragen aan bestuur en commissies kun je beter direct aan hun stellen gezien zij weinig actief zijn op het forum
gone

marcenvon

Berichtdoor marcenvon » 12 Jun 2015, 07:58

Roger B. schreef:Als dat nog moet gebeuren is het te laat.... zo snel werken ze bij de belastingdienst niet.

Verder zoals al vaker aangegeven.... vragen aan bestuur en commissies kun je beter direct aan hun stellen gezien zij weinig actief zijn op het forum

Als je niet weet hoe de regeling werkt, kun je er beter geen commentaar op hebben. De lijst met kentekens moet namelijk uiterlijk 1 werkdag voor het evenement worden doorgegeven aan de belastingdienst.

De inschrijving van de vaderdag is rit is nog geopend, maar er staat niet specifiek bij of het is aangemeld voor de evenementenregeling. Dat zal de vraagsteller idd even bij de alllroad commissie moeten navragen zoals Roger al aangaf.

Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 12 Jun 2015, 11:38

marcenvon schreef: Als je niet weet hoe de regeling werkt, kun je er beter geen commentaar op hebben. De lijst met kentekens moet namelijk uiterlijk 1 werkdag voor het evenement worden doorgegeven aan de belastingdienst. 
En hoe lang van te voren had een evenement aangemeld moeten zijn bij de belastingdienst?? Juist...meer dan 2 weken :roll:

De vraag was of het evenement aangemeld wordt..... en daarop antwoordde ik dat als dat nog moest gebeuren dat het te laat was......
gone

marcenvon

Berichtdoor marcenvon » 12 Jun 2015, 18:59

Roger B. schreef:
marcenvon schreef: Als je niet weet hoe de regeling werkt, kun je er beter geen commentaar op hebben. De lijst met kentekens moet namelijk uiterlijk 1 werkdag voor het evenement worden doorgegeven aan de belastingdienst. 
En hoe lang van te voren had een evenement aangemeld moeten zijn bij de belastingdienst?? Juist...meer dan 2 weken :roll:

De vraag was of het evenement aangemeld wordt..... en daarop antwoordde ik dat als dat nog moest gebeuren dat het te laat was......

Mijn excuus, daar heb ik over heen gelezen :oops:

Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)

michel_

Berichtdoor michel_ » 15 Jun 2015, 19:00

De vaderdagrit is dit jaar niet aangemeld bij de belastingdienst, de bedoeling is om de kerstrit wel aan te melden, qua allroad ritten.
LRCH Allroad commissie lid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

GertJantH

Berichtdoor GertJantH » 16 Jun 2015, 12:56

Dank voor alle reacties.
Ik had via een mailbericht van Raymond Versloot al begrepen dat dit evenement inderdaad niet is aangemeld bij de belastingdienst, jammer, maar helaas.
Ik zal nu Milady Landy tijdig ontschorsen om toch mee te kunnen doen met de Vaderdagrit van aanstaande zondag. Overigens was ik toch al van plan om deze zomer een aantal maanden de schorsing op te heffen, het kost een paar centen :roll: , maar dan heb je ook wat (rijplezier ;) ).
Noem een echte Landy geen LaRo!
https://www.facebook.com/MiladyLandy
http://www.miladylandy.nl

Terug naar “Evenementen”