familie weekend texel

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
landroverstageone

familie weekend texel

Berichtdoor landroverstageone » 18 Sep 2011, 17:10

een heerlijk weekendje Texel dachten we !!!
de zaak een dag dicht gedaan. s'Morgens met de 1ste boot over gegaan. Heerlijk op tijd. Nog plek genoeg op de camping helaas was dat van korte duur. Na de lunch waren we al ingebouwd. Tot overmaat werd de tent op de ingang van ons plekje gezet. binnen de kortste keren was ons veld helemaal overvol. Bestuur had 100 plekken voor 140 inschrijvingen. Dan inschikken?? De haringen zaten bijna in onze caravan.Oke!!!. De opening was heel mat. Niemand heette de mensen welkom. was op jezelf aangewezen .Een hele matte samenkomst. Ze keken elkaar naar de ogen. het roadbook werd zo in je handen gedrukt. De straatnamen stonden erbij,wel makkelijk met de krant van Texel erbij. Leek wel zo overgeschreven te zijn. Texel kent zoveel mooie plekken en leerzame plekken.Van dat alles niets.
We zijn met verdriet zaterdag al naar huis gegaan nadat bijna iedereen weg was.Dat moest wel anders konden we er niet uit.
Voor ons is de maat vol.Het haantjes gedrag en het markeer piesen dat maakt de gezellige samenkomsten niet meer gezellig zijn. De landroverclub was een club van vrienden met dezelfde doelstelling.
Elkaar helpen waar nodig was. Respect hebben voor elkaar en andermans mening.Dit alles is allemaal over.
Het is een club voor kakkers geworden waar we ons niet meer bij thuis horen. We gaan hierbij dan ook ons lidmaatschap opzeggen.
groeten Joop en Rieky

Roger B.

Re: familie weekend texel

Berichtdoor Roger B. » 18 Sep 2011, 17:32

jammer dat jullie het zo negatief ervaren hebben, was er niet bij, kan geen oordeel vellen.

kan me voorstellen dat ik met het weer van dit weekend ook minder genot van zo'n weekend zou beleven dan met 25+ en zon..
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 18 Sep 2011, 18:06

Tis maar hoe je dingen wilt bekijken. Wij hebben een keigezellig weekend gehad met veel leuke mensen!! :woohoo: :woohoo:

De ruimte was voor ons verwende mensen minder dan normaal, maar met een beetje schikken en de auto niet naast de tent maar in het pad ging het meer dan prima. Het mobiele terras had ook een plekje..... :)

Kan me best voorstellen dat jullie je niet meer thuis voelen bij de club, maar dat ligt aan alle anderen? Zijn alle clubleden nu eikels? Of zijn jullie zelf veranderd en passen jullie niet meer in het plaatje? :huh:

Want als ik het zo lees dunk ik: wat een snobs. :blink: :blink:

Hulde voor de organisatie, niks op aan te merken.
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 18 Sep 2011, 18:21

Het weer was fantastisch, o nee, het was weer fantastisch!!!

Wij hebben een heel gezellig weekend gehad, met veel gebabbel en ontmoetingen met mensen die je niet zo vaak ziet.
't is toch wat je er zelf van maakt met dit soort zaken lijkt mij.

Organisatie bedankt!!!!!
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Eric Tol

Re:familie weekend texel

Berichtdoor Eric Tol » 18 Sep 2011, 19:40

Joop en Rieky dan is het een mooie uitdaging voor jullie om zelf een Landroverclub op te richten en dan in je eigen spaarzame vrije tijd zelf een veeeeeel beter georganiseerd kampeerweekend op te zetten.
Ik denk dat dat je vies tegen gaat vallen.

Wij hebben ons iig prima vermaakt en jullie hebben na jullie vertrek nog een hoop leuke dingen gemist.
Waar wij stonden was trouwend ruimte genoeg.De buren dichtbij genoeg om het gezellig met elkaar te hebben.
Het is maar hoe je dat soort dingen aanvaard en hoe je zelf in je vel zit.
Ik ben denk ik blij dat jullie niet onze buren waren.

Groet,
Eric.

Bas88pickup

Berichtdoor Bas88pickup » 18 Sep 2011, 19:42

Was er niet bij, kan er dus ook geen mening over geven....Maar ik ken Joop en Rieky persoonlijk als zeer hartelijke en warme mensen, en zeer zeker geen snobs, je slaat daar de plank behoorlijk mis Ed. Ik kan hun gevoel goed begrijpen, en denk inmiddels (-al wat langer-) hetzelfde.

Edit: We gaan er toch geen afzeik topic van maken ofwel? Mag je hier nu ook niet meer je eigen mening en ervaringen ventileren?! Dat is nu precies wat Joop en Rieky bedoelen.

Edward

Berichtdoor Edward » 18 Sep 2011, 20:00

Bas88pickup schrijft:
Was er niet bij, kan er dus ook geen mening over geven....Maar ik ken Joop en Rieky persoonlijk als zeer hartelijke en warme mensen, en zeer zeker geen snobs, je slaat daar de plank behoorlijk mis Ed. Ik kan hun gevoel goed begrijpen, en denk inmiddels (-al wat langer-) hetzelfde.

Edit: We gaan er toch geen afzeik topic van maken ofwel? Mag je hier nu ook niet meer je eigen mening en ervaringen ventileren?! Dat is nu precies wat Joop en Rieky bedoelen.

Iedereen mag zijn mening hier geven. Geen punt, maar als je een groep van 2600 mensen wegzet als kakkers, haantjes en mensen met markeer pies gedrag en daarnaast nog even snel alle vrijwilligers afzeikt ben je zeker wel een enorme snob! Veel arroganter kan het niet. :blink: :blink:

Scheer iedereen maar over één kam, waarom niet!

En Bas, ik schrijf zoals ik praat en nuanceer dat enorm hier. Ik denk dat mijn real life reactie iets minder beleefd zou zijn. Hoe jij dat wilt lezen is jouw probleem. :whistle: :whistle:
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Bas88pickup

Berichtdoor Bas88pickup » 18 Sep 2011, 20:02

Geen Probleem ;-), Ik bedoelde jou overigens niet hoor in mijn edit.

PaulS

Berichtdoor PaulS » 18 Sep 2011, 20:31

Jammer dat jullie het zo negatief ervaren hebben. Ik zie het Land Rover gevoel altijd juist heel sterk bij alle activiteiten van de LRCH. Ik zag het bijvoorbeeld toen er meteen actie ondernomen werd toen jullie problemen hadden met de stroom op jullie plek, en ik zag het toen 5 man meteen kwamen helpen om jullie caravan te duwen toen jullie naar huis wilden en moeite hadden het terrein af te komen. Het gevoel is nog steeds heel sterk in de club, maar je moet het wel willen zien.

Ik ga niks zeggen op al jullie punten van kritiek, want ik neem aan dat jullie onvrede en beslissing om je lidmaatschap op te zeggen niet alleen vanwege dit weekend zijn. Persoonlijk vond ik het roadbook overigens super verzorgd en de inleidende pagina's leverden juist een hoop weetjes en feiten op over verschillende aspecten van het eiland. Of delen daarvan nou wel of niet overgeschreven waren weet ik niet, maar wat kan je dat nou schelen, het lijkt mij dat het resultaat telt.

Jullie hebben helemaal gelijk dat je de club verlaat: als je je ergens niet meer thuis voelt kun je er of iets aan proberen te doen, of ergens heengaan waar je het wel naar je zin hebt. Uiteindelijk doe je het voor je plezier.

Ik heb geen idee wat jullie onder het "Land Rover gevoel" verstaan, maar ik hoop van harte dat jullie het elders gaan vinden nu de kakkers en haantjes van de LRCH er niet meer aan voldoen.

Het ga jullie goed.

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 18 Sep 2011, 20:48

Ondanks het slechte weer (overigens - tot za 15:00 was het weer onverwacht goed) hebben wij een heel leuk weekend gehad, op een gezellig weitje (met mobiel terras), met leuke Land Rover lui, etc. etc.

Het uitzicht tijden het ontbijt vanochtend :( :
[video type=youtube]O1Qdi_EVCHU[/video]

Een evenement organiseren voor 'n paar honderd man en iedereen het naar de zin maken zal erg moeilijk zijn - je moet er zelf ook wat van maken. Met mooi weer is het een stuk makkelijker. Desondanks weinig wanklanken gehoord.
Organisatie bedankt!
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green

> www.titunet.nl <

Terug naar “Evenementen”