familie weekend texel

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Corjan

Re:familie weekend texel

Berichtdoor Corjan » 18 Sep 2011, 20:55

Jammer dat jullie het zo ervaren hebben. Wij hebben een leuk weekend gehad. Waar wij stonden hadden we ruimte zat. Wat ik trouwens niet goed begrijp is dat jullie er al voor de middag waren. Volgens mij begint het pas vanaf 16:00 uur. Wanneer jullie er dan eerder zijn en er later een clubtent voor je neus wordt gezet; tja. Wat ik wel met jullie eens ben is de ontvangst. Dat kan beter. Ik kan me Dwingeloo nog herinneren, daar stond de club op vrijdagmiddag bij de receptie met een borrel. Wat je noemt een warm onthaal.
Zaterdag een leuke route gereden met onderweg leuk stops. We hebben ze niet eens allemaal gedaan omdat het te veel was. Jullie Texel beter dan wij maar wij hebben leuke dingen gezien en gaan zeker noge eens terug om de rest te bekijken.

Mc Erik

Berichtdoor Mc Erik » 18 Sep 2011, 21:32

Ieder heeft het recht op z'n eigen emoties tijdens zo'n evenement. Ik zou alleen het generaliseren achterwege laten. We kwamen vrijdagavond omstreeks 21:30 uur aan en gingen met 3 auto's waarvan één met een vouwwagen op zoek naar een plekje. Toegegeven, het was al wat vol. Na even zoeken en advies van een (onbekend maar aardig) medeclublid een veldje opgereden en door middel van goed overleg vrij snel 3 plekken gevonden. Ik stond wel in een blinde bocht klem langs het pad en heb er heel het weekend rekening mee gehouden dat ze m'n bumper er af zouden rijden. Ik vond het goed genoeg. Een kakker had denk ik geen genoegen genomen met ons plekje, maar in hoeverre kan je eisen stellen aan iets wat door louter vrijwilligers georganiseerd wordt.
Zaterdag een erg leuke rit gereden waarbij we, ondanks eerdere bezoeken aan Texel, toch een hoop plaatsen gezien hebben die we nog niet kenden. natuurlijk ook een hoop plekken die we wel kenden, maar het is dan ook niet echt een enorm groot eiland. Na de rit heerlijk gebarbecued met (wederom erg aardige) medeclubleden, een angstaanjagende :blink: nacht beleeft en zondagmorgen na het nuttigen van een paar pannenkoeken en een auto vol zeiknatte zooi huiswaarts gekeerd.

Oké, het eind was wat minder, maar dat heeft niets maar dan ook niets afgedaan aan mijn clubgevoel.
Organisatie bedankt en tot de volgende keer,
Erik en de rest

Norbert

Berichtdoor Norbert » 19 Sep 2011, 07:48

Top weekend gehad, helemaal niets op aan te merken, nou jaah misschien het weer een beetje maar wie na deze zomer daar nog over klaagt.....
The sky is not the limit, the ground is

landroverstageone

Berichtdoor landroverstageone » 19 Sep 2011, 09:10

"Wie de schoen past trekke hem aan" misschien zijn we in het verleden wel te veel door de organisatie en het bestuur verwent en dan nog zo een "zeg mij wie uw vrienden zijn en ik zeg u wie u bent " wij hebben veel vrienden bij de club opgedaan waarvan de meeste ook deze stap al gezet hebben en wij zijn hun dankbaar voor hun vriendschap we zullen iedereen ongetwijfeld nog wel eens ontmoeten.

Gr. Joop en Rieky

caomhbrigh

Berichtdoor caomhbrigh » 19 Sep 2011, 09:32

Te makkelijk is het om een club, organiserende commissie en het kampeer weekend negatief weg te zetten.

Er waren 140 kampeerplaatsen van 80-100m2 beschikbaar, de clubtent neemt 3 kampeerplaatsen in en er zijn 135 gasten geweest. In theorie was er plek genoeg. Wanneer je dan ver voor 16:00uur aankomt om een knijter van een caravan weg te zetten en dan ook nog daarnaast je auto kwijt wil, dan begrijp je het naar mijn mening niet helemaal en ben je dan zelf met territoriumgedrag bezig.

Ook dit jaar zijn er weer punten van kritiek waar de commissie ook zeker wat mee zal gaan doen.

Vreemd dat het grootste deel van de aanwezigen, ondanks het mindere weer een topweekend heeft gehad en daarbij kun je van me aannemen dat wanneer je wat meer energie in je medeclubleden steekt je er achter komt dat het zeker geen verveldende kakkers zijn die met hun haantjesgedrag hun territorium markeren.

Maar ja,.... vanuit een caravan is het lastig contact maken

Fred130

Berichtdoor Fred130 » 19 Sep 2011, 10:02

Ondanks de regen een heerlijk weekend gehad !
We kwamen laat aan vrijdag, inderdaad alles vol, we reden een veldje op en gelijk werd er plaats voor ons gemaakt, auto's werden verzet en daar stonden we, dus bij deze bedankt buren !
Dat vond ik echt hardstikke leuk !
Verders een hele leuke rondrit gehad over Texel.

Maar idd wat ik erg opmerkelijk vond dat enkele naast de tent stonden te plassen op nog geen 10 meter van het toiletgebouw en ik met mijn hond naar het uitlaat veldje moest lopen als hij moest plassen.

Ik laat echter dat mijn weekend niet bepalen , zolang ze het niet naast mijn tent doen ......

Misschien hebben ze de puppy cursus niet gehad hahahahaha

Organisatie bedankt weer !

Fred
Defender 110 2002

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 19 Sep 2011, 10:41

Wat een superweekend was dat weer! :woohoo:

Onze complimenten voor de organisatie, ga daar maar eens aan staan, wat een klus!

Monique en Michiel
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Harry Tielman

Berichtdoor Harry Tielman » 19 Sep 2011, 11:35

Da's toch een prachtig uitzicht Vincent, met zo'n mooie Defender voor de deur :woohoo:
De volgende keer zet ik hem een stukkie naar achteren.
Groet, Harry

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 19 Sep 2011, 12:57

Harry Tielman schrijft:
Da's toch een prachtig uitzicht Vincent, met zo'n mooie Defender voor de deur :woohoo:
De volgende keer zet ik hem een stukkie naar achteren.

Ik heb er met plezier mee naar gekeken hoor! :cheer: :cheer:
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green

> www.titunet.nl <

freek gr

Berichtdoor freek gr » 19 Sep 2011, 13:59

Heb met verbazing deze berichten gelezen,zo te lezen kennen een hele hoop mensen Joop en Rieky
niet.Natuurlijk had de berichtgeving beschaafder getypt kunnen worden maar het is wel duidelijk wat er bedoeld wordt.
Wat Joop zelf nooit zal zeggen is dat hij invalide is en zeer moeilijk kan lopen en zeker niet in een tent kan overnachten(sorry Joop maar ik vindt dat ze dit gegeven moeten weten.)
Dus als je ingebouwd wordt en je auto niet kan gebruiken en lichamelijk niet in staat bent om
steeds de afstand te overbruggen naar de wc omdat er een tent voor de in-uitgang staat,kan ik mij voorstellen dat men teleurgesteld is,en alles bij elkaar men besluit naar huis te gaan.
Dit is zeer zeker NIET voortgekomen uit snobisme.En als men honderd plekken reserveert en er komen mensen voor honderd veertig plekken kan ik mij voorstellen mede met de grote clubtent dat het veel inschikken wordt!
Groeten Freek

Terug naar “Evenementen”