Kerstrit 13 december

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
michel_

Re: Kerstrit 13 december

Berichtdoor michel_ » 01 Dec 2015, 14:08

C.a. een week voor de rit wordt de laatste informatie verstuurd naar de inschreven leden.
Incl het exacte start adres, in aankondiging staat de regio Arnhem/Nijmegen, daarin ligt die zeker :-)
LRCH Allroad commissie lid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

paul k

Berichtdoor paul k » 01 Dec 2015, 14:54

Top!! :P
Defender 2004 TD5 130 HCamperPU
S3 1977 88"stawag ( in wording. ;) .)
S2a Santana 1967 halverwege 8-)
S2 1961 Dormobile
S1 1954 86"

Gerard

Berichtdoor Gerard » 13 Dec 2015, 19:59

ik moest/wilde wat vroeger afhaken, dus heb ik de laatste kilometers "overgeslagen" ;)

Maar wat was het weer een leuk evenement!
Heel veel "ouwe bekenden" gesproken en ook nog een leuke route gereden!

Iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen: zeer bedankt! :D

Gerard

tim

Berichtdoor tim » 13 Dec 2015, 22:03

Leuke rit gehad, kreeg wel de indruk dat het minder druk was als 2013(vorig jaar was ik er niet bij)
Blijft een wonderlijk gezicht, die sliertjes landrovers door de hollandse velden en wegen te zien rijden , in allerlei verschijningsvormen en uitdossingen!
Met recht een bont gezelschap.

@ Coen(83); denk dat je vader een zeer leuke middag heeft gehad, niet? :D
Keep up the good work! ;)
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Erwin Lokhorst

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 13 Dec 2015, 22:15

Nou, eerlijk gezegd vond ik er niet zo veel aan.
Ik hoop dat ik dat mag zeggen.

Ik heb onnoemelijk veel waardering voor de inzet van iedereen die zich weer heeft ingezet voor het realiseren van de Kerstrit van dit jaar, maar eigenlijk ik vond het gewoon een saaie route met enkel een paar leuke stukjes.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is om een leuke route uit te zetten in ons geasfalteerde landje, maar persoonlijk zou ik dan liever een Kerstevent op een offroad-locatie hebben, dan voornamelijk wat overwegend saaie polderweggetjes en door Nimwegen te rijden.
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

Coen83

Berichtdoor Coen83 » 14 Dec 2015, 08:49

tim schreef:@ Coen(83); denk dat je vader een zeer leuke middag heeft gehad, niet? :D
Keep up the good work! ;)

Pa vond het mooi ja. Hij had het bolletje pijltje ook vrij goed onder de knie moet ik zeggen. Was een mooi moment om even ook weer bij te kletsen.
Kon je nu bij het verlaten van het terrein aanpikken bij iemand?

Over het algemeen vond ik het een mooie rit hoor. Nu kende ik veel weggetjes en plekjes al, evengoed leuk. Wat misschien een meerwaarde zou kunnen zijn, is hoe het inleidend verhaaltje er voor kan zorgen dat de plekken waar je langskomt, van waarde worden. Zo kwamen we (dicht) langs een voormalig Romeins aquaduct, is er bij de stuwwal aan de kant van Groesbeek / De Horst een voormalige Romeinse Nederzetting, enzovoort. Als je die punten op de route aanstipt, krijgt de route meerwaarde (ook n.a.v. comment Erwin hierboven).
Land Rover Defender 110 2.4 Td4, 2007
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 14 Dec 2015, 09:02

Zet eens een rit uit in een voor jou onbekende omgeving...
Je kent alle mooie weggetjes niet
Je weet al die wetenswaardigheden uit de omgeving niet
Het uitzetten van een rit is sowieso al best een tijdrovende bezigheid , zelfs in een bekende omgeving.

Zeker bij een kerstrit moet je niet alleen toegankelijk onverhard vinden, maar ook nog rekening houden met 300 landrovers die er in een nat seizoen overheen moeten zonder de boel te ver aan gort te rijden en de kansen voor de toekomst te verknallen...

Maar iedereen is van harte welkom in de allroad commissie om het team te versterken.

Meld je aan op allroad@lrch.nl

Heb je geen interesse om de commissie te versterken maar weet je wel mooie toegankelijke (onverharde) routes in en om nederland dan mag je die uiteraard ook bij ons kenbaar maken. Dan kunnen wij proberen ze in een toekomstige rit op te nemen
gone

Peu

Berichtdoor Peu » 14 Dec 2015, 09:44

Voor het eerst met de officiele LRCH kerstrit meegedaan. Tenminste als die van vorig jaar vanuit Putten niet meetelt (?)
Was een gezellige dag, behoorlijk goed geregeld, geen wachttijd om in te schrijven, voldoende parkeergelegenheid op toepasselijke parkeerplaats. Eten en drinken top!
Bolletje pijltje ging goed tot over de Waalbrug, de afslag naar Lent leek in aanbouw dus reden we in colonne kriskras door elkaar heen om toch uiteindelijk de vage afslag te nemen. De rit vond ik leuk omdat je samen rijdt met veel leuke uitdossingen:-) De layout van de rit vond ik ook niet echt interessant. Lijkt mij dat bekenden in dat gebied een uitdagender en leukere rit kunnen uitzetten. Het gaat teveel over snelweg en bebouwde woonkernen...
Toch naar ons zin gehad en gaan volgend jaar weer!
Failing to prepare is preparing to fail!

tim

Berichtdoor tim » 14 Dec 2015, 18:57

@ Coen;

Jep, aangeschoven bij een 90 die met z'n 2tjes waren, en er achteraan gehobbeld.
later stopte zij aan de zijkant van de weg, maar ik hed het groepje waar jij en Pa in zat al in de smiezen gekregen, dus dat ging allemaal goed.
Gaandeweg de rit in diverse groepjes mee gereden.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

atilgen

Berichtdoor atilgen » 14 Dec 2015, 20:29

Het was weer een leuke rit.
Alle vrijwilligers, bedankt....top geregeld.

Bij deze een paar foto's
https://plus.google.com/u/0/10263227699 ... 0754073801
Defender 130 TD5
88 Series III diesel

Terug naar “Evenementen”