Vakantie beurs

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Waterrover

Re: Vakantie beurs

Berichtdoor Waterrover » 16 Mar 2016, 13:10

Inderdaad een superdag, weer veel bekenden gesproken en afspraken gemaakt. Ook nog twee nieuwe Hella Luminator's en slaapzakken van OZ gekocht. Tot volgend jaar dus! :D

Chris

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 16 Mar 2016, 14:52

robb schreef:Wat een superdag !!! Mooi weer, erg druk en dus heel veel bekenden om weer lekker bij te praten....wij hebben weer echt genoten !! :D :D :D

Tja als je al op pad bent heb je alleen wat aan het mooie weer ... ik zie hier ook veel bekenden, maar da's is denkelijk toch iets anders.

Groeten MarcS

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Mar 2016, 15:25

Chrsitiaan schreef:
Moest 10% van al die bezoekers hier nu eens een verslagje posten van hun vakantie of reisavonturen met hun Landrover ...dat zou pas leuk zijn!

zou 10% van die bezoekers daadwerkelijk het soort reizen dat jij bedoeld met hun Land Rover maken?
gone

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 16 Mar 2016, 16:18

Roger B. schreef:
Chrsitiaan schreef:
Moest 10% van al die bezoekers hier nu eens een verslagje posten van hun vakantie of reisavonturen met hun Landrover ...dat zou pas leuk zijn!

zou 10% van die bezoekers daadwerkelijk het soort reizen dat jij bedoeld met hun Land Rover maken?

Waarschijnlijk gaat hoogstens 10% van de "dat soort reizen" types naar een vakantie beurs, waarschijnlijk is dat netto ruim minder als 10% van de vakantiebeurs-bezoekers.
Zelf heb ik vooralsnog ruim meer bestemmingen als vakantie (en ik mag niet klagen wat betreft beide).
Maar goed ik ben ook vasthoudend, ik kom vaker terug, ik vind het eerder een verdienste als een verdriet ergens de weg zo goed te kennen dat ik de inboorlingen nog eens kan helpen in plaats van omgekeerd.
Ben je een "steeds iets anders" type dan is een vakantiebeurs waarschijnlijk best handig.

Groeten MarcS

robb

Berichtdoor robb » 20 Mar 2016, 10:21

Landmarcs schreef:
robb schreef:Wat een superdag !!! Mooi weer, erg druk en dus heel veel bekenden om weer lekker bij te praten....wij hebben weer echt genoten !! :D :D :D

Tja als je al op pad bent heb je alleen wat aan het mooie weer ... ik zie hier ook veel bekenden, maar da's is denkelijk toch iets anders.

Groeten MarcS

Hahaha Marc, wat ben je weer lekker cynisch.................Voor jou zal ik het anders zeggen........we hebben zelfs mazzel met het weer gehad.....zo beter? Beetje jammer dat je op deze manier reageert op een aantal posts....het was gewoon leuk om weer veel oude bekenden tegen te komen. Dat jij dit niet ziet zitten zegt wat over jou...lekker onder je steen blijven zitten fijne man......
Robb

\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"

blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....

Terug naar “Evenementen”