Lekker eten en Off Road Rally

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Frank65

Lekker eten en Off Road Rally

Berichtdoor Frank65 » 15 Sep 2010, 11:09

Voor degene wie lekker eten wel kan waarderen organiseert 10dens.nl regelmatig Rough Rally's. Het zijn veel bolletje-pijltje rally's maar ongeveer 70% gaat offroad. Je pendelt tussen verschillende restaurants van top kwaliteit. Ik heb de laatste rally mee gereden (en gewonnen)en het was super. Er rijden ongeveer 20 deelnemers mee. Ook organiseren ze Rally's in Wales en in de champagnestreek. In Wales heb ik ook gereden en dat is echt helemaal geweldig. Je gaat hier een tour maken over de oude Romeinse wegen. Het uitzicht is echt prachtig en het terrein is niet te zwaar maar er zitten wel een paar spectaculaire punten in. Zeker een aanrader om dit in de gaten te houden. Kijk maar eens op hun site www.10dens.nl

Groetjes,

Frank

Roger B.

Re:Lekker eten en Off Road Rally

Berichtdoor Roger B. » 15 Sep 2010, 12:48

gekeken, en op "events" geklikt.......geen evenementen....

waar moet je dat zoeken op die site?
gone

Frank65

Berichtdoor Frank65 » 16 Sep 2010, 12:51

Beste Roger,

Ik heb gelijk gebeld met 10dens en het klopt dat er geen activiteiten op de site staan. Ze zujn bezig met een nieuwe internetsite dus "vullen" ze de huidige niet. Ed Splinter de directeur van 10dens gaf wel aan dat hij bezig is met een RoughRally in de Champagnestreek. Ik hoor daar binnenkort meer over. Keep you informed via het forum.

Ik zie aan jouw profiel dat jij werkt in de auto-elektronika. Ik heb een Parrot in mn Disco zitten die moet communiceren met mijn Iphone. Dat gaat op zich goed alleen ik krijg een irritant hoog piepgeluid via mijn achterspeakers. Zou jij weten hoe ik dit kan oplossen?

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Sep 2010, 13:17

mail je wel even, gaat erg offtopic anders
gone

Bert Spronk

Berichtdoor Bert Spronk » 25 Sep 2010, 19:36

Klinkt wel leuk , hebben net zelf engeland gedaan en je kunt ook zo prima all roaden en in de meeste pubs super eten.

Frank65

Berichtdoor Frank65 » 25 Sep 2010, 19:47

Het laatste weekend van oktober staat er weer een offroad weekend op de agenda. De tour is 4 dagen maar we gaan met de boot over en dat kost wel veel tijd. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het programma er uit gaat zien. Heb je interesse om mee te gaan dan geef het even aan dan kan ik kijken of we iets kunnen regelen met clubkorting

Groet,
Frank

Frank65

Berichtdoor Frank65 » 25 Sep 2010, 19:51

Sorry foutje het is het laatst weekend van november!!!

Frank65

Berichtdoor Frank65 » 04 Okt 2010, 14:24

Middag allemaal,

Ik had jullie aangegeven dat wanneer ik een datum wist dit nog even door zou geven.
Het derde weekende in november staat er een rally op het programma. Dit keer niet naar Wales maar naar de champagnestreek, de Dordogne of de Franse Ardennen. Gaan dat doen we in ieder geval. De keuze voor Frankrijk is omdat we dan geen boot hoeven te hebben en dat scheelt heel veel tijd. Op donderdag vertrekken we en we gaan vrijdag gelijk van start.
Over de prijs is nu nog niets bekent maar dat geef ik nog wel door.

Tot zover,

Frank

[modbreak]Neem aub even contact op met Marco van Gessel
Hij kan je precies informeren over de advertentie mogelijkheden op deze website en het LRCH Magazine. ;)

Gerard[/modbreak]

Terug naar “Evenementen”