Accu vervangen lr3 diesel

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Lennard1

Accu vervangen lr3 diesel

Berichtdoor Lennard1 » 25 Dec 2017, 17:51

Vanwege een hdc storing wil de accu gaan vervangen van mijn dico 3 diesel uit 2006. Wat is
volgens jullie het beste merk/type accu?

Roger B.

Re: Accu vervangen lr3 diesel

Berichtdoor Roger B. » 26 Dec 2017, 00:17

heb grootste kwa capaciteit en startamperes dat er in past van een betrouwbaar merk...

Op de vraag "welke is volgens jullie de beste krijg je geen eenduidig antwoord....jantje zweert bij VArta, keesje bij exide, pietje bij Bosch, truus heeft liefst yuasa en ga zo maar door.....

prijzen van de niet totaal onbekende merken vergelijken en kijken bij welke je de meeste waar krijgt voor je geld
gone

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 26 Dec 2017, 10:23

Roger B. schreef:heb grootste kwa capaciteit en startamperes dat er in past van een betrouwbaar merk...

Ha, Ha, lees ik iets te snel en zie ik met mijn lichtelijk dyslectische brein startamperes staan en ik lees startstampers

Anyway, let dus op die Startstampers, verder denk ik dat het misschien echt zo is dat hoe goedkoper hoe beter, maar ik zou ook uitkijken naar iets met een "merk" teneinde een zekere "betrouwbaarheid" mee te kopen.
De extra levensduur die duurdere merken/accu-typen "beloven" (of zelfs niet eens beloven maar slechts suggereren) betaal je met duur geld als je uitgaat van een levensduur van 5-6 jaar voor een gewoon goedkoper alternatief.

Groeten MarcS

ppw

Berichtdoor ppw » 27 Dec 2017, 08:57

Landmarcs schreef:
Roger B. schreef:heb grootste kwa capaciteit en startamperes dat er in past van een betrouwbaar merk...

Ha, Ha, lees ik iets te snel en zie ik met mijn lichtelijk dyslectische brein startamperes staan en ik lees startstampers

Anyway, let dus op die Startstampers, verder denk ik dat het misschien echt zo is dat hoe goedkoper hoe beter, maar ik zou ook uitkijken naar iets met een "merk" teneinde een zekere "betrouwbaarheid" mee te kopen.
De extra levensduur die duurdere merken/accu-typen "beloven" (of zelfs niet eens beloven maar slechts suggereren) betaal je met duur geld als je uitgaat van een levensduur van 5-6 jaar voor een gewoon goedkoper alternatief.

Groeten MarcS

CCA's :mrgreen: :mrgreen:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Terug naar “Techniek”