Tja, ik zie zo op het oog ook geen verschil.
Houdt er een een maatlatje bij, en vertel ons de verschillende maten
meten is weten
Misschien is de plastic-luchtinlaat gewoon wat "verzakt" omdat de de buiten-wing er afgeschroefd hebt, dan is het gewoon een kwestie van "ophijsen" .
Mocht er werkelijk een verschil zijn dan kan je met wat geluk kan je het plastic van de luchtinlaat gewoon en beetje "versjorren". Het is allemaal geen rocket-science.
O ja, de pinnetjes van dat € 10,-- roostertje dat je ervoor prikt gaan stuk (of zijn dat al). Het slimst breek je de resterende pinnetjes ook af, boor je daar netjes gaatjes en schroef je het roostertje voor de opening. Daarna zit het "voor eeuwig".
How do I know ? Bij mij was het roostertje ineens verdwenen (de meeste pinnetjes zaten nog op hun oorspronkelijke plek, dus waren die gewoon in het alledaags gebruik afgebroken). Ik had nog een oud, nieuw roosterje liggen ... en daar waren van het liggen inmiddels ook al verschillende pinnetjes afgebroken. Dus was de keuze: plakken of schroeven.
Groeten MarcS
PS Mocht je ermee geholpen zijn dan heb ik nog wel een originele Caledonian Blue Td5 rechter-buiten-wing liggen ... eentje met een met een "originele" deuk.
PS2 Ik heb net even gekeken: de achter- en onder-rand van de "in-pressie" zitten op resp. 4,5 en 31 cm van achter en onder-rand van de buiten-wing.
En ik meet hetzelfde bij zowel een 1999 Td5 als bij een 2010 "Puma" buiten-wing.