Het rechterknipperlicht op mijn voorspatbord(zijkant rechthoekige vorm) is stuk , kan iemand mij aangeven hoe ik dit het best kan vervangen.
Knipperlicht zit vanbinnen in afgesloten stuk spatbord. Aan de buitenkant geen bevestigingspunten zichtbaar.
ZIe foto in bijlage
Rechter Knipperlicht def 90
-
Re: Rechter Knipperlicht def 90
Ron63 schreef:hij zit er ingeklikt.
Dus tegen het verende lipje in duwen en dan de (niet verende) vrije kant naar buiten laten komen.
Opletten dat je het aansluitdraadje, wanneer je dat losneemt, even vasthaakt oid.
Groeten MarcS
- Erik Peters
Landmarcs schreef:Ron63 schreef:hij zit er ingeklikt.
Dus tegen het verende lipje in duwen en dan de (niet verende) vrije kant naar buiten laten komen.
Zo staat het ook in het werkplaatshandboek (= onmisbaar eigenlijk).
Het geheel goed naar rechts drukken en dan de linkerhoek opwippen en het lamphuis uit het spatbord halen. De lampfitting een kwartslag draaien en vervolgens het kapotte lampje verwijderen.
Bij montage in het spatbord het lamphuis erin drukken en vervolgens volgens stevig naar links duwen zodat het 'vasthaakt'.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
Nu heeft Wims ex Carrabinieri een iets andere zij-clignoteur (dwz niet die van Ron's kiekje), denkelijk is de montage nauwelijks anders.
Groeten MarcS
Groeten MarcS
- Erik Peters
Ja, dat is net zo'n vierkantig lampje als op mijn 300 Tdi (mijn Td5 heeft een langwerpig model; model Ron).
En de beschrijving komt uit het werkplaatshandboek voor de 300 Tdi (daar staan zelfs nog een paar tekeningetjes bij).
Groet,
Erik
En de beschrijving komt uit het werkplaatshandboek voor de 300 Tdi (daar staan zelfs nog een paar tekeningetjes bij).
Groet,
Erik
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Dank voor de reactie ga hiermee aan de slag