matte krassen in achterruit disco 2

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
air0240

matte krassen in achterruit disco 2

Berichtdoor air0240 » 16 Apr 2012, 20:52

Deze zijn er ingekomen door de achterruitewisser te laten werken met zand op de ruit, denk ik ?
Die domme ruitewisser wordt automatisch opgezet als je in achteruit schakelt, heeft ook even geduurd voor ik dat door had. :laugh:
Bestaat er een of andere pasta of zo, waarmee je de krassen terug gedeeltelijk kan opvullen.
Gewoon de zichtbaarheid terug iets verbeteren is mijn hoofddoel.

Roger B.

Re: matte krassen in achterruit disco 2

Berichtdoor Roger B. » 16 Apr 2012, 21:41

de ruitenwisser achter gaat alleen aan als je de achteruit inschakeld op momenten dat de ruitenwisser vóór ingeschakeld hebt staan.

ruit kun je (laten) polijsten...of dat ook goed kan met gehard glas durf ik niet te zeggen, met voorruiten (gelaagd) wordt het wel gedaa...

maar ik heb mijn wisser ook al vaak met droog zand/stof op het glas aan gehad, maar niet dusdanige krasse dat dat zwaar storend is, als je er echt naar kijkt vast wel zichtbaar
gone

ppw

Re: matte krassen in achterruit disco 2

Berichtdoor ppw » 16 Apr 2012, 22:12

gaat net een topic over op de Prik
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Thomas Td5

Re:matte krassen in achterruit disco 2

Berichtdoor Thomas Td5 » 17 Apr 2012, 21:16

air0240 schrijft:

Bestaat er een of andere pasta of zo, waarmee je de krassen terug gedeeltelijk kan opvullen.
Gewoon de zichtbaarheid terug iets verbeteren is mijn hoofddoel.

Bij sterretjes kunnen ze de ruit pas vullen als het sterretje een bepaalde diepte heeft. Dus ik denk dat dat met krassen lastig is.

Schoonmaken met ammoniak zorgt ervoor dat ruiten meer gaan spiegelen, misschien dat dat op een afstandje de imperfecties minder zichtbaar kan maken.

Terug naar “Techniek”