HELP: APK gezeik

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Thomas Td5

Re:HELP: APK gezeik

Berichtdoor Thomas Td5 » 02 Mar 2010, 21:04

Ray schrijft:
Ik denk dat ik nog even verder kijk voor een goed APK adres in de omgeving Nootdorp, Delft, Gouda. Iemand tip?

Ik ben enigzins verbaasd van de poging hier om de APK eisen te omzeilen. Ik weet overigens hoe het is om een grote rekening te krijgen en dat is niet leuk. Maar gaat dit eigenlijk niet ten koste van jouw veiligheid en die van andere weggebruikers als je met een defect door de APK heen weet te komen?

Ik wil niet zeuren of je de les lezen, maar ik moet dit toch even kwijt. :blush:

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 02 Mar 2010, 21:27

Dit maakt niet uit het rem systeem blijft wel gewoon werken maar dan zonder na te denken.
dus voor de veiligheid zie ik geen probleem.
Er zijn nog genoeg auto's zonder ABS ,dus dan zouden de Nederlandse wegen voor ons en anderen niet heel veilig zijn ;)
Dus als je storing hebt op de 3 amigos zou je dus niet meer mogen rijden, en dat is dus niet zo want je rem systeem blijft gewoon werken.
En mensen gaan door al dat soort veiligheid systemen zich er ook naar gedragen.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 02 Mar 2010, 21:29

Thomas Td5 schrijft:
Ray schrijft:
Ik denk dat ik nog even verder kijk voor een goed APK adres in de omgeving Nootdorp, Delft, Gouda. Iemand tip?

Ik ben enigzins verbaasd van de poging hier om de APK eisen te omzeilen. Ik weet overigens hoe het is om een grote rekening te krijgen en dat is niet leuk. Maar gaat dit eigenlijk niet ten koste van jouw veiligheid en die van andere weggebruikers als je met een defect door de APK heen weet te komen?

Ik wil niet zeuren of je de les lezen, maar ik moet dit toch even kwijt. :blush:

Nou.... ik snap het wel. Ik ben zelf ook een beetje allergisch voor bedrijven die direct hele units willen vervangen, zonder eerst even goed te kijken of het echt niet anders kan en of er misschien samenhangende componenten zijn die niet helemaal lekker werken en zo het probleem veroorzaken. Het loont in dat geval de moeite om je even in de techniek te verdiepen. Ik ben het met je eens dat je de APK niet moet omzeilen, maar er is ook niks op tegen om een creatieve oplossing te zoeken.

En hoewel ik iedereen het succes gun, vind ik de vetgedrukte "waarschuwing" op de site van het bedoelde bedrijf marketingtechnisch ook al niet heel erg handig en uitnodigend btw..... :whistle:
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Bareld

Berichtdoor Bareld » 02 Mar 2010, 21:54

Michiel Tom schrijft:

En hoewel ik iedereen het succes gun, vind ik de vetgedrukte "waarschuwing" op de site van het bedoelde bedrijf marketingtechnisch ook al niet heel erg handig en uitnodigend btw..... :whistle:

Maar dan heb je wel kwalitiets onderdelen :laugh: :laugh: :laugh:

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 02 Mar 2010, 22:08

Het enige verschil dat dezelfde onderdelen bij VIS ex btw en bij anderen in de btw en verzenden is. :angry:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Gerard_L

Berichtdoor Gerard_L » 02 Mar 2010, 22:29

[modbreak]Als een technische vraag ontaardt in ongefundeerde beschuldigingen en betweterigheid, kunnen we zo'n onderwerp maar beter sluiten ...

Gerard [/modbreak]

Terug naar “Techniek”