Roger B. schreef:Jaaphaanhorp schreef:Hoe moet je wat groter duur gereedschap achter in de bak vervoeren vochtbestendig en diefstalvrij?????????????
dat zal de overheid een zorg zijn...andere auto kiezen ... overigens stelt de hele stevigheid van de klep van zo'n polycab opbouw drie keer niks voor op vlak van diefstal
binnen de letter van de grijskenteken regelgeving.. door er een container in te plaatsen die er als geheel uit kan en die "afsluitbaar" is. dus niet alleen die hardtop maar zo'n hardtop met daaraan vast een kuip in de bak met ook een "klep" die de onderste helft afsluit
Of met een harde kap die binnen 1meter30 hoog is !
Of ... deze oplossing:
Verhoogde wanden + dekselVoor deze laatste oplossing wel zorgen voor een goed gedocumenteerde correspondentie met de belasting-mannen, liefst eerst los vragen naar het deksel, dan naar verhoogde wanden, en daarna naar de combinatie - volgens de letter van de regeling mag het
(misschien mag het en krijg je dat ook op papier, misschien mag toch niet omdat de belastingman niet van slimmigheidjes houdt... en dan begint dus de discussie, en eventueel een gang naar de rechter)Of je bouwt de auto om naar een echte camper. Ook dan moet je 130 binnenhoogte maken, en een hefdak, en verder aan de standaard campereisen voldoen ... en dan heb je het camper-kwart-tarief (de BPM heb je nu toch al moeten betalen neem ik aan).
Groeten MarcS