VeeTee schreef:Robin Kalshoven schreef:....dat ik 2 nieuwe accu's heb gekocht (varta blue d24)
Jammer dat we nog steeds niet weten of het een 12V danwel 24V uitvoering betreft...
Jawel, 24 Volt, want zo'n Varta Blue D24 accu is 12 V.
Groet,
Erik.
VeeTee schreef:Robin Kalshoven schreef:....dat ik 2 nieuwe accu's heb gekocht (varta blue d24)
Jammer dat we nog steeds niet weten of het een 12V danwel 24V uitvoering betreft...
Erik Peters schreef:VeeTee schreef:Robin Kalshoven schreef:....dat ik 2 nieuwe accu's heb gekocht (varta blue d24)
Jawel, 24 Volt, want zo'n Varta Blue D24 accu is 12 V.
Groet,
Erik.
Landmarcs schreef:de Aldi
Ron63 schreef:Landmarcs schreef:de Aldi
En je blijft vol houden geen aandelen te hebben!?![]()
Landmarcs schreef:Ron63 schreef:Landmarcs schreef:de Aldi
Nee, geen aandelen, de Lidl is voor mij net iets verder dus kom ik er minder. Niet lang geleden had de Lidl in Frankrijk ook een leuke multimeter. Nu is Frankrijk voor de meesten nog verder weg, en voor mij gold: ik heb al een multimeter, zelfs meer dan één.
Misschien heeft de ACtion ook een multimeter in het assortiment -- ik vertrouw de ACtion evenwel meer voor de nog basalere spulletjes.
Groeten MarcS
Edward schreef:Landmarcs schreef:Ron63 schreef:En je blijft vol houden geen aandelen te hebben!?![]()
Nee, geen aandelen, de Lidl is voor mij net iets verder dus kom ik er minder. Niet lang geleden had de Lidl in Frankrijk ook een leuke multimeter. Nu is Frankrijk voor de meesten nog verder weg, en voor mij gold: ik heb al een multimeter, zelfs meer dan één.
Misschien heeft de ACtion ook een multimeter in het assortiment -- ik vertrouw de ACtion evenwel meer voor de nog basalere spulletjes.
Duurzaamheid staat niet echt in jouw boekje of wel? Als het maar goedkoop is maakt het niet uit waar het vandaan komt of hoe het geproduceerd wordt.
Welkom in de wegwerp wereld.
Landmarcs schreef:Ron63 schreef:Landmarcs schreef:de Aldi
Groeten MarcS
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten