Kinderen enthousiastmeren weekeindje weg

Reizen, expedities, kamperen, navigatie / GPS
Landmarcs

Re: Kinderen enthousiastmeren weekeindje weg

Berichtdoor Landmarcs » 03 Okt 2021, 23:04

Edward schreef:Waarom zo moeilijk? Hier op het veld staan geregeld Land Rovers te kamperen. Kampvuurtje erbij, ritje in de buurt van internet halen en een weekend is gevuld. Er zijn zat LaRo rijders met een grote tuin.

Je moet alleen niet op kroegentocht willen want horeca daar snappen die Grünigers heulemaal niks van! :lol:

Grapjas ... denk je nu echt dat ik Grønings ga leren :?:

Overigens moet je op het Belgische of Franse platteland ook niet op kroegentocht gaan.
De kroeg gaat een kwartiertje nadat de kippen op stok gaan dicht.

Groeten MarcS

tjerk

Berichtdoor tjerk » 14 Okt 2021, 10:40

Bedankt voor al jullie reacties, we gaan beginnen met eens te logeren bij de boswachter. Mag je geen kampvuurtje maken naast je auto, maar is wel even lekker weg. iOverlander was mij al bekend, maar daar staat zo verschrikkelijk veel op en is in mijn optiek slecht te filteren, je moet echt plek voor plek aanklikken en kijken wat het is. Nogmaals dank!

Rabas

Berichtdoor Rabas » 04 Nov 2021, 21:29

Omniversum in combinatie met het Museon. Of Naturalis, GeoFort, 'n dierentuin, Archeon, Rijksmuseum, de bios..

Houston

Berichtdoor Houston » 05 Nov 2021, 13:03

Edward schreef:Waarom zo moeilijk? Hier op het veld staan geregeld Land Rovers te kamperen. Kampvuurtje erbij, ritje in de buurt van internet halen en een weekend is gevuld. Er zijn zat LaRo rijders met een grote tuin.

Je moet alleen niet op kroegentocht willen want horeca daar snappen die Grünigers heulemaal niks van! :lol: :lol:

Nog nooit in de stad Grunn geweest zeker? :D

Contribute to the scenery; drive a Land Rover!

Terug naar “Reizen”