Een nieuwe poging richting Azie!

Reizen, expedities, kamperen, navigatie / GPS
Erik Nauta

Een nieuwe poging richting Azie!

Berichtdoor Erik Nauta » 25 Apr 2022, 19:29

Nadat anderhalf jaar geleden de eerste wereldreis eindigde in Irak vanwege de pandemie heb ik besloten om in 2022 een nieuwe poging te ondernemen! De route blijft hetzelfde (Turkije-Iran-Pakistan-India-Nepal), de uitdagingen zijn onveranderd, maar het enthousiasme is alleen maar gegroeid! Op onderstaande foto staat mij Defender 110, TD5 er

Zijn er hier andere Overlanders die een soortgelijke route gaan rijden? Lees het graag!

Momenteel ben ik volop bezig met de voorbereidingen die je -als je dat leuk lijkt- kan volgen via ; https://www.youtube.com/c/HaveFunAndGo
Bijlagen
5(1).jpg

Resfeber

Re: Een nieuwe poging richting Azie!

Berichtdoor Resfeber » 19 Mei 2022, 21:13

Yes, wij gaan in augustus dit jaar ook een poging doen die kant op te rijden. Ik zie langzaam aan al de een na de ander vertrekken. Hopelijk gaan er wat meer landgrenzen open later dit jaar.

Wanneer vertrek je?

Erik Nauta

Re: Een nieuwe poging richting Azie!

Berichtdoor Erik Nauta » 31 Mei 2022, 07:49

Resfeber schreef:Yes, wij gaan in augustus dit jaar ook een poging doen die kant op te rijden. Ik zie langzaam aan al de een na de ander vertrekken. Hopelijk gaan er wat meer landgrenzen open later dit jaar.

Wanneer vertrek je?

Yes, het gaat allemaal weer los!
Ik ben nog druk bezig met de voorbereidingen, zodra die klaar zijn ben ik weg. Dat is zeker deze zomer 8-)

Jullie?

Terug naar “Reizen”