costa rica

Reizen, expedities, kamperen, navigatie / GPS
Bert Spronk

costa rica

Berichtdoor Bert Spronk » 12 Feb 2014, 15:47

Heeft er iemand ervaring met het rondreizen door costa rica met een huur 4x4 , wij willen dit binnenkort gaan doen en aangezien de eigen laro verschepen echt te bont wordt willen we een 4x4 huren en rondreis maken , bij het reisbureau kreeg ik even kromme tenen toen de dame vertelde costa rica is merendeels onverhard kwa wegen , nu is dat ,mooi maar op mijn vraag hoe zijn de huur auto's uitgerust kreeg ik het domme antwoord er zit een reserve wiel bij en als u pannen heeft komen ze u halen :oops: ,dus nu mijn vraag wie heeft dit eerder gedaan en wat voor tips hebben jullie voor ons ook kwa dingen om zeker te gaan zien en wel of juist absoluut niet te doen.

Erik Peters

Re: costa rica

Berichtdoor Erik Peters » 13 Feb 2014, 00:05

Mijn broer met gezin, zijn een paar maal naar Costa Rica geweest (ze hebben daar zelfs een half jaar gewoond) en de laatste keer hadden ze een Isuzu Trooper gehuurd (omdat de wegen inderdaad slecht kunnen zijn). De auto was niet volledig uitgerust zoals sommige expeditie Land Rovers, maar ze kwamen wel van A naar B en als er wat mee is dan wordt dat gerepareerd.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Terug naar “Reizen”