Aan die nieuwe auto's wordt helemaal niet gesleuteld door de eigenaar; dat doet het mobility centre.

conny schreef:Aan die nieuwe auto's wordt helemaal niet gesleuteld door de eigenaar; dat doet het mobility centre.
Edward schreef:conny schreef:Aan die nieuwe auto's wordt helemaal niet gesleuteld door de eigenaar; dat doet het mobility centre.
Dat is niet alleen bij LaRo's zo. Als op het motorforum een vraag gesteld wordt over wat dan ook komt meteen de reactie "bij de dealer". Het komt zelfs niet meer op bij de meesten dat sommige mensen lol hebben in zelf sleutelen.![]()
conny schreef:Och, volgens mij is die zwaaibeweging vooral ingegeven door het feit dat we allemaal het nodige meemaken op het gebied van sleutelen (de echte defenders dan). Dat schept een band; "heee jij ook zo'n hok onder je kont? kut he".![]()
Landmarcs schreef:
Waarschijnlijk zwaaien die motorrijders ook niet meer naar elkaar.
Groeten MarcS
vandestraatweg schreef:Weet je wat pas echt gênant is: als ik in mijn andere auto zit en uit automatisme zwaai naar een defender en me dan realiseer dat ik niet in een zwaai waardige auto rij..
Ze zwaaien dan ook (meestal) niet terug naar een ford Nugget
Edward schreef: ... toen ik laatst stopte om een gestrande motorrijder te helpen, ik was ook op de fiets, toen zei die dame tegen mij dat er 7 motoren voorbij gekomen waren en geen enkele stopte. "iedereen heeft toch een telefoon en Wegenwacht" is kennelijk de gedachte.
Dat je iemand met 5 minuten verder kunt helpen terwijl het makkelijk een drie kwartier of meer wachten is op een WW doet er kennelijk niet toe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten