Offroad Overloon

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Roger B.

Re: Offroad Overloon

Berichtdoor Roger B. » 18 Okt 2017, 21:58

d'r is verschil tussen vuil/nat worden (al probeer ik daar ook "personeel" voor te charteren) en moe maken :roll:
gone

pietvree

Berichtdoor pietvree » 23 Okt 2017, 10:26

Ik wil toch even zeggen dat het gisteren een geweldige ervaring is geweest.
Mijn Defender wat beter leren kennen, ook door tips van de Marshals. En een warm welkom bij de modderliefhebbers.

Ik zal zeker vaker zo’n dag bezoeken.

Groeten Piet
Defender 90 TD5 (2000)

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 24 Okt 2017, 21:06

11 november is het volgende evenement waaraan je kunt deelnemen, de nachtrit ;-) redelijk in jouw hoek van het land ook.

het weekend ervoor is in Spaarnwoude de Extreme Team trophy, daar kun je niet met een gewone standaard auto aan deelnemen als ik me niet vergis... maar je kunt er wel gaan kijken....

heb je daar geen trek in, dan kun je zaterdag 4 november ook nog (los van de club) komen motorkapkijken, ouwehoeren en BBQ-en en drinken ("amerikaanse fuif style") in Millingen aan de Rijn op het Oost Gelre Trefen
gone

pietvree

Berichtdoor pietvree » 25 Okt 2017, 08:37

11 november gaat helaas niet lukken voor mij. Dan zit ik in het geboorteland van onze auto’s
19 november in Meppen lijkt me dan wel weer een leuke optie. Wel een eindje sturen maar goed, de kinderen vinden het ook geweldig. En verder het Oost Gelre treffen is ook een optie. Maar waar vinden we de informatie van al die bijeenkomsten? We volgen natuurlijk al de site van LRCH en vele Facebook pagina’s.

Je raakt al snel in de ban van Landrover ; )

Groeten Piet
Defender 90 TD5 (2000)

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 25 Okt 2017, 20:54

Oost gelre treffen is iets wat ik op onregelmatige tijden organiseer, de avondtreffens staan meestal ook hier op het forum wel aangemeld. de weekendjes Fürsten Forrest gaat meestal via Facebook, zal je daar even een linkje sturen.

er zijn meer van die treffens her en der in het land, ook die melden hun meeting doorgaans wel hier op het forum.
gone

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 25 Okt 2017, 22:21

Roger B. schreef:er zijn meer van die treffens her en der in het land, ook die melden hun meeting doorgaans wel hier op het forum.

Ook hier: LaroPrik wordt zo nu en dan een ± lokaal treffen gemeld.

Groeten MarcS

Johnny
Beheerder

Berichtdoor Johnny » 27 Okt 2017, 08:49

Landmarcs schreef:
Roger B. schreef:er zijn meer van die treffens her en der in het land, ook die melden hun meeting doorgaans wel hier op het forum.

Groeten MarcS

Jeetje Marc, de groene prik is nog van voor oerknal. Tegenwoordig zit 99.99% van die groep op Facebook.

https://m.facebook.com/home.php?_rdr#!/ ... 5146861189
Groetjes Johnny

Afbeelding

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5

http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl

info@vanvlietboomverzorging.nl

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 27 Okt 2017, 13:07

Johnny schreef:
Landmarcs schreef:

Groeten MarcS

Jeetje Marc, de groene prik is nog van voor de oerknal. Tegenwoordig zit 99.99% van die groep op Facebook.

https://m.facebook.com/home.php?_rdr#!/ ... 5146861189

Ik hoor tot die zero, zero zero zero promille die niet feesboekt, en die mensen tref je o.a. op de groene LaroPrik pagina's.
Dat die groene pagina's van voor de oerknal zijn bewijst alleen maar dat ze onverwoestbaar zijn.

Wellicht gaat feesboek de weg van zoveel "sosjale media" en is het binnen een paar jaar ook iets uit grootvaders tijden.

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 27 Okt 2017, 18:19

Landmarcs schreef:Wellicht gaat feesboek de weg van zoveel "sosjale media" en is het binnen een paar jaar ook iets uit grootvaders tijden.

Groeten MarcS

Wellicht, maar voor nu adverteer je op de prik en je bent weken verder. Adverteer op de Fb groep en je verkoopt vaak binnen een dag. :roll: :roll:

Er is niks 'sociaal' aan die media, maar het is wel handig.
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

ppw

Berichtdoor ppw » 27 Okt 2017, 19:32

prcs... + omloopsnelheid neemt toe....
oude garde zonder moderne meuk neemt 1x per maand de moeite om berichten te bekijken..... :mrgreen: :mrgreen: wellicht bij gebrek aan bereik/GPRS... postduif... lege fles.... :D ;) ;) :mrgreen:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Terug naar “Kroeg”