Grijs & geel; een vraag

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Erik Peters

Re: Grijs & geel; een vraag

Berichtdoor Erik Peters » 16 Feb 2018, 19:06

trix G4 schreef:dat is mooi....gaan morgen mijn originele doorzichtige raampjes erin !!!!
Ik heb al het spul sinds mijn aankoop op de zolder liggen nadat de defender is omgebouwd naar grijs

Originele ruitjes vindt ik veeeeeeeeel mooier staan

Kan ik mij helemaal in vinden, daar komt nog bij dat na 20 jaar het rubber waarmee de alu. panelen erin gelijmd zijn zo goed als vergaan is, dus als ik dat dan vervang, is het terugplaatsen van de (oude) ruitjes wel zo mooi. Maar veel haast heb ik er nog niet mee.
In mijn 109 stawag had ik ook alpineruitjes (nog voor al die regels) en met name bij haarspeldbochten keek ik wel eens schuin omhoog door die raampjes om te zien of er verkeer aan kwam, daar waren ze makkelijk.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Solea

Berichtdoor Solea » 07 Okt 2018, 18:28

Hoger beroep termijn al lang verstreken inmiddels. Dit was toevallig mijn zaak en ze zijn dus niet in hoger beroep gegaan.
Zie de link voor de uitspraak.
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... d=Defender
Dus allemaal de blindering kan er weer legaal uitgehaald worden.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 07 Okt 2018, 23:31

Solea schreef:Hoger beroep termijn al lang verstreken inmiddels. Dit was toevallig mijn zaak en ze zijn dus niet in hoger beroep gegaan.
Zie de link voor de uitspraak.
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... d=Defender
Dus allemaal de blindering kan er weer legaal uitgehaald worden.

Mooi werk, misschien leren de belastingmannen er ook nog iets van.

Maar dan wel "plaatstalen" zijwanden monteren :mrgreen:

Groeten MarcS

PS   Overigens is ook de zijdelingse verwijzing naar een eerdere uitspraak interessant:  Daarin wordt kennelijk uitgesproken dat het bij de openingen toch in het bijzonder gaat om het zicht naar buiten. Zoiets kan van belang zijn in die gevallen waarin er een extra deur of luik in de carrosserie gemaakt wordt.
PS2 Ik snap best dat de belastingmannen het soms zelfs een sport vinden om slimmigheidjes (en belastingconstructies) op te sporen en eventueel voor de rechter te brengen. Bij de z.g. Safari-ruitjes is het toch echt op het randje, het komt erg dicht bij de bekende spijkers op laag water.

Terug naar “Kroeg”