LRCN (Land Rover Club Nederland)

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Ron63

Re: LRCN (Land Rover Club Nederland)

Berichtdoor Ron63 » 24 Mei 2018, 10:58

Spoken zien is ook een kunst, als je het niet snapt en het graag wil weten dan vraag je het toch even bij de importeur.

Groet Ron

https://www.landrover.nl/ownership/club.html
130-Td5 HCPU "Camper" 2007
110-Td5 X-tech 2006

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 24 Mei 2018, 11:57

Ron63 schreef:Spoken zien is ook een kunst ....

Het vervelende is dat je beter een spook teveel ziet als eentje te weinig.

Vroegen was "fishing" nog iets dat je letterlijk moest nemen, dan hengelden de schurken in brievenbussen*.
Nu is het veel makkelijker om heel veel meer binnen te hengelen, het www lijkt meer en meer op een net, of zelfs een fuik.

* Wij waren als eens bijna slachtoffer van een fraude door middel van een ergens in het post-proces "opgehengelde" betalingsopdracht (die overigens heel knullig gewijzigd was en die door een heel ander foutje door het betaalsysteem werd uitgespuugd). Had dat andere foutje geen roet in het eten gegooid dan waren wij waarschijnlijk een lang en ongemakkelijk traject met de bank ingegaan. Hier was in ieder geval sprake van een fysiek spoor, gaat zoiets digitaal dan zijn de sporen veel moeilijker te achterhalen.

Groeten MarcS

trix G4

Berichtdoor trix G4 » 24 Mei 2018, 13:16

Ron63 schreef:Spoken zien is ook een kunst, als je het niet snapt en het graag wil weten dan vraag je het toch even bij de importeur.

Groet Ron

Dan doet die importeur dat niet echt slim !
Persoonlijk heb ik nu al helemaal geen zin in dit clubje
Beetje transparant zou leuk zijn

ppw

Berichtdoor ppw » 24 Mei 2018, 13:53

trix G4 schreef:
Ron63 schreef:Spoken zien is ook een kunst, als je het niet snapt en het graag wil weten dan vraag je het toch even bij de importeur.

Groet Ron

Dan doet die importeur dat niet echt slim !
Persoonlijk heb ik nu al helemaal geen zin in dit clubje
Beetje transparant zou leuk zijn

+1!! ;) ;)
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 24 Mei 2018, 14:30

Wat zou de importeur dan nog meer moeten doen?

Ik ga me sowieso niet aanmelden, geen interesse in huiskamerconcerten en eten bij de Librije.

Groet Ron
130-Td5 HCPU "Camper" 2007
110-Td5 X-tech 2006

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 24 Mei 2018, 14:48

Ron63 schreef:Wat zou de importeur dan nog meer moeten doen?

Ik ga me sowieso niet aanmelden, geen interesse in huiskamerconcerten en eten bij de Librije.

Wat zouden ze meer moeten doen ?
In de eerste plaats wat duidelijker zijn, en in de tweede plaats denken aan de mensen die een 4x4 kopen om 'm te gebruiken voor andere dan PCHooftsraat-achtige bestemmingen.

Ik wil overigens best eten in de Librije, maar ik vrees dat ik bezwaar het tegen het natafelen ... en vooral tegen de rekening die dan ter tafel komt.

Groeten MarcS

ppw

Berichtdoor ppw » 24 Mei 2018, 16:23

eten Bij Jonny B... graag... al heb je voor de couvertprijs per persoon wel leuke onderdelen .... :lol: :lol: twee keer gegeten... maar 10 gangen zijn me qua smaak, en nog meer qua wijn net even wat teveel.... én als ik uit eten ga , dan niet met Dealers/soortgelijken die er komen.... mij te stijfjes... :roll:
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 24 Mei 2018, 19:22

Tja, eigenlijk denk ik bij "uit" eten meer aan buiten voor de tent met de LandRover ernaast in een boeren grasland.

Ik vrees dat de LRCN dit soort "arrangementen" niet in zijn programma heeft -- en zou dat wel het geval zijn dan weet ik niet of ik dan wel naar juist dié boeren-wei wil.
Doe mij maar een boer die je zelf moet opzoeken en die dan meewarig ja zegt op al die vragen die hij normaal nooit krijgt.
Het is dan nog een leuke bonus als de goede man ook in een LandRover rijdt -- hoewel hij daar waarschijnlijk ook alleen maar meewarig naar kijkt: je rijdt toch in zo'n ding alleen als het moet ... voor het werk ...

Groeten MarcS

ppw

Berichtdoor ppw » 24 Mei 2018, 20:01

nou..... Afgelopen weekend.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: in een wei... met 750 auto's & 2000 man.... :mrgreen:
Afbeelding
― Robert Downey Jr.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 24 Mei 2018, 20:40

Precies, dat bedoel ik nu, doe mij maar een wei met de spreekwoordelijke anderhalve man en een paardekop.

Maar goed, als ik dit soort plaatjes zie dan ben ik extra blij met mijn wei (en blij met het feit dat 750 auto's en 2000 man naar elders zijn afgereisd)

Groeten MarcS

Terug naar “Kroeg”