LRCN (Land Rover Club Nederland)

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ppw

Re: LRCN (Land Rover Club Nederland)

Berichtdoor ppw » 24 Mei 2018, 20:42

denk dat de boer wel de nodige compensatie heeft gehad.... besides... er ligt nu olie op /in z'n veldje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 24 Mei 2018, 22:01

ppw schreef:denk dat de boer wel de nodige compensatie heeft gehad....

Denk ik ook, waarschijnlijk verdien je meer met "luxe paardjes" als met welke andere agrarische activiteit.

Groeten MarcS

allard

Berichtdoor allard » 25 Mei 2018, 11:14

Nog even over de naam áchter de domeinnaam: het is helemaal niet gek dat de naam van de werkelijke eigenaar niet vermeld staat*. De hoeveelheid spam die je kunt krijgen obv een registratie onder je eigen naam kan aardig oplopen, en om die reden heb ik zelf bijv ook een dergelijke "anonieme" domeinnaamregistratie: de contactgegevens van mijn webhost staan vermeld (en die hebben uiteraard mijn gegevens).

* Voor een particulier of MKB bedoel ik dan, grote bedrijven als JLR hebben vaak hun eigen middelen om spam te bestrijden en hoeven zich daarom niet per sé "te verschuilen"...
130 HCPU TD5 MY2000

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 25 Mei 2018, 12:47

Tja ... als we het nu toch over domeinnamen en verwarring hebben.

Op het eerste gezicht is het zo gek nog niet om als Land-Rover Nederland een LRCN te willen.
Nu er echter al 30 jaar een LRCH bestaat is het ineens iets minder logisch.
    Waarbij aangetekend dat LRCH ook niet echt logisch is ... er zullen mensen zijn die bij CH aan Zwitserland denken
En qua spam: Ik verwacht dat LRNL daar wel raad mee weet, een buitenshuis gehoste web-pagina helpt maar beperkt tegen de spam.

Groeten MarcS

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 25 Mei 2018, 13:05

Waar in deze discussie aan voorbij gegaan wordt is dat het 2 geheel verschillende websites zijn:

De 2de genoemde - https://www.landrover.nl/ownership/club.html - zit onder het hoofddomein van Land Rover zelf, en zal heus wel legitiem zijn. Echter de 1ste, waar het om ging - http://landroverclubnederland.nl - is een geheel ander, privaat, domein, waarvan ik me afvraag wie de eigenaar is en wat er achter die voorpagina gebeurd. Totaal geen zicht op, zonder eerst je gegevens prijs te geven...
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 25 Mei 2018, 13:27

VeeTee schreef:Waar in deze discussie aan voorbij gegaan wordt is dat het 2 geheel verschillende websites zijn:

De 2de genoemde - https://www.landrover.nl/ownership/club.html - zit onder het hoofddomein van Land Rover zelf, en zal heus wel legitiem zijn. Echter de 1ste, waar het om ging - http://landroverclubnederland.nl - is een geheel ander, privaat, domein, waarvan ik me afvraag wie de eigenaar is en wat er achter die voorpagina gebeurd. Totaal geen zicht op, zonder eerst je gegevens prijs te geven...

Tja ... je komt vanzelf op die "eerste" (maar dan met https://) als je op die "tweede" bent begonnen met het aanklikken van een paar logische buttons.

Groeten MarcS

allard

Berichtdoor allard » 25 Mei 2018, 13:33

Landmarcs schreef:
    Waarbij aangetekend dat LRCH ook niet echt logisch is ... er zullen mensen zijn die bij CH aan Zwitserland denken

Tja, als brabander heb ik sowieso toch minder gevoel van verbondenheid met de term holland tov nederland, maar dat terzijde.
130 HCPU TD5 MY2000

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 25 Mei 2018, 20:46

allard schreef:
Landmarcs schreef:
Tja, als brabander heb ik sowieso toch minder gevoel van verbondenheid met de term holland tov nederland, maar dat terzijde.

Dat "Brabantse" gevoel begint al bij de Utrechters ... de strijd tussen de Bisschoppen van Utrecht en de Graven van Holland leeft nog steeds voort (in bijv Hollandse Rading, en allerlei Hollandse Kades. (Overigens is er tussen Utrecht en Gelre een vergelijkbare tegenstelling, eentje die nog steeds voortleeft in de Gelderse Vallei.)

Groeten MarcS

PS Toch jammer dat we na Napoleon niet wat meer Nederlanden hebben kunnen bemachtigen, dan was het Hollandse aandeel direct wat kleiner geweest.

Terug naar “Kroeg”