Defender 130 300tdi stoelkoeling

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
wilzun

Defender 130 300tdi stoelkoeling

Berichtdoor wilzun » 16 Aug 2018, 20:43

Ik maak deze topic aan voor korte vragen.

Hopelijk wordt dit toegestaan.

Groeten William

Dit is een kroeg onderwerp, techniekvragen graag goed omschreven plaatsen.
Onderwerp is verplaatst naar Kroeg

Chris / forumbeheer
Laatst gewijzigd door wilzun op 19 Aug 2018, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

wilzun

Re: Korte vragen topic

Berichtdoor wilzun » 16 Aug 2018, 20:45

Gelijk een vraagje Wie weet of een stoel koeler wat is om de cabine te koelen of heeft dit geen zin.
Ik weet totaal niet wat dit doet.

Mvg William

wilzun

Berichtdoor wilzun » 16 Aug 2018, 20:47

Kan misschien beter in topic van Kroeg.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 16 Aug 2018, 21:30

wilzun schreef:Ik maak deze topic aan voor korte vragen.

Dag William,

Waarom stel je de "korte vragen" niet gewoon een voor een in de Techniek sectie.
Mocht de "korte-vragen-topic" werken ... dan is het een ratjetoe en heeft de beantwoording alleen meerwaarde voor de vraagsteller.
De winst van een forum is dat je er gemakkelijk iets in kan terugzoeken, het forum is dus naast vraagbaak ook een naslagwerk.
Met een faceboek-achtige "mag-ik-even-snel-tussendoor-topic" tast je de meerwaarde van een forum aan.

Tja, 't is gewoon mijn blik op een en ander,

Groeten MarcS

wilzun

Berichtdoor wilzun » 17 Aug 2018, 06:42

Hoi Mark,

Maakt het dan niet uit voor het forum dat er heel veel onderwerpen verpreid staan waar maar 1 reactie opkomt?

Op het zundapp forum hebben we ook een korte vragen topic en dacht eigenlijk dat dat wel de reden zou zijn.
Ik heb weinig met computers alleen wat ik nodig heb daarom wil ik ook niet af van mn 300tdi :lol:

Groeten William

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 17 Aug 2018, 09:56

wilzun schreef:Maakt het dan niet uit voor het forum dat er heel veel onderwerpen verpreid staan waar maar 1 reactie opkomt?

Op het zundapp forum hebben we ook een korte vragen topic en dacht eigenlijk dat dat wel de reden zou zijn.
Ik heb weinig met computers alleen wat ik nodig heb daarom wil ik ook niet af van mn 300tdi :lol:

Dag William,

Thuis mag het dan misschien wel handig zijn een laatje te hebben waarin diverse overgeschoten schroeven en moeren etc. liggen ... op een forum is het toch handiger als de onderwerpen ieder hun eigen laatje hebben (daarom ook het nadrukkelijke verzoek om een aanduiding van type en probleem in de aanhef op te nemen ... dus niet alleen "Hellup!!".

Verder, stel je nu voor dat de korte vragen erg succesvol zijn en je hebt vijf man met een korte vraag kort na elkaar ... krijgt dan vragensteller één ook nog antwoord ? (Als je ziet hoe de beantwoording soms afdwaalt ... is het maar goed dat we 4x4 rijders zijn, het is niet zelden een afslag van een zijpad van een zijpad ... dan ben ik bang dat het korte-vragen-topic snel een verkapte "Kroeg" of Feesboek wordt).

Groeten MarcS
Laatst gewijzigd door Landmarcs op 17 Aug 2018, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Crazy-G

Berichtdoor Crazy-G » 17 Aug 2018, 10:18

Ik ben bang dat een korte vragen onderwerp al heel snel een zelfde soort problemen gaat krijgen als met Facebook, het lijkt zinvol maar al snel kun je niets meer terug vinden, de leesbaarheid wordt teniet gedaan en het verzand in een nietszeggende brij van vragen en antwoorden.

Misschien op een Zundapp forum wel leuk met een beperkte mogelijkheid aan vragen maar aan één Land Rover is al zoveel te vragen/antwoorden, dat staat niet in verhouding tot die Zundapp, laat staan bij alle modellen Land Rover die er zijn.

Oftewel, er is veel te veel te vragen over Land Rover's zodat in mijn optiek één topic al snel één grote, niets zeggende, vergaarbak wordt.

Gert-Jan.

Frank110V8

Berichtdoor Frank110V8 » 17 Aug 2018, 14:18

Hey William,

Heb je ook een voorbeeld/link naar een stoelkoeler waaraan je refereert?
Landrover 110 3.9V8i met automaat verkocht,
Nu Defender110 TD5

wilzun

Berichtdoor wilzun » 18 Aug 2018, 16:34

Hallo Frank ja ik probeer de advertentie te vinden maar lukt nog niet.
Weet niet welke site het was :oops:

wilzun

Berichtdoor wilzun » 18 Aug 2018, 17:42

Eindelijk gevonden.
Screenshot_20180818-173725.png

Terug naar “Kroeg”