verzekering

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
catch

verzekering

Berichtdoor catch » 18 Okt 2018, 19:57

help
ik kan mijn net aangeschafte landrovert nergens voor een fatsoenlijk bedrag verzekeren

of afgewezen op het feit dat hij grijs kenteken is of omdat hij op diesel rijd
nou moe :roll: :roll:

weet iemand een verzekering?? ,op benzine zou ik 5 euro per maand gaan betalen maar nu lukt het nergens of het word 30 of 40 euro per maand
wiggers vraagt ook 25 euro

Edward

Re: verzekering

Berichtdoor Edward » 18 Okt 2018, 20:17

Laropolis.nl?

Zelf zit ik al jaren bij Wiggers al is de verzekering net overgesloten omdat Allianz de polis geschrapt heeft........

Maar hoe moet welke maatschappij dan ook voor 60 euro per auto per jaar wat voor dienst dan ook kunnen bieden?
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

catch

Berichtdoor catch » 18 Okt 2018, 20:38

gewoon WA voor als ik een ander aanrij ,ik rij al 27 schadevrij en de laro schiet ook niet echt op dus ben niet bang voor schade (moet het toch zelf maken :D )

digitaal heeft de anwb hem geaccepteerd dus ff kantoor uren afwachten :P :P

Edward schreef:Laropolis.nl?

Zelf zit ik al jaren bij Wiggers al is de verzekering net overgesloten omdat Allianz de polis geschrapt heeft........

Maar hoe moet welke maatschappij dan ook voor 60 euro per auto per jaar wat voor dienst dan ook kunnen bieden?

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 18 Okt 2018, 21:09

Tja, ik had jaren geleden een diesel* Renault, 25 jaar oud op een old-timer-verzekering (en om te beginnen alleen op chassisnummer want de auto had nog een Frans kenteken), en dit alles bij Wiggers. Toentertijd geen probleem en ook niet onredelijk duur (en zelfs met een repatrieer-garantie). O ja, er waren toentertijd ook nog verschillende kilometrages/premies ... de weerstand tegen een diesel zou kunnen zitten in de veelrijders, dus koos ik om van alle gedoe af te zijn niet het goedkoopste kilometrage (verder is een diesel alleen maar veiliger, dus voordeliger voor de verzekering, want trager).

*   Goede vrienden noemde het ding een rijdend milieudelict, ze hadden wel een puntje.
Groeten MarcS

rrover

Berichtdoor rrover » 19 Okt 2018, 09:03

Als hij 25 jaar of ouder is dan is Univé Oldtimerverzekering een goede.

https://www.unive.nl/oldtimerverzekerin ... JoQAvD_BwE
One Ten 300Tdi
Ninety 200Tdi

twdi

Berichtdoor twdi » 19 Okt 2018, 09:33

Wij zijn via landroverinsurance verzekerd. Dat was goedkoper dan de Laropolis.
We hebben ook bij andere organisaties geinformeerd maar dan was het rijden op onverhard vaak niet gedekt.
Wat er dan met "onverhard" werd bedoeld bleef steeds vaag.

info@landroverinsurance.nl

Terug naar “Kroeg”