Verschil in Disco 2's?

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Mivida

Verschil in Disco 2's?

Berichtdoor Mivida » 12 Feb 2019, 13:48

Heb afgelopen weekend een hondenrek gekocht welke in een Disco 2 zat voor mijn eigen Disco 2. Zitten een ronde unit aan de uiteindes welke je in inkepingen van de disco kunt zetten voor montage.
Nu kwam ik er thuis achter, dat mijn Disco 2 (7 pers) die inkepingen niet heeft. Zoekende op marktplaats en online kwam ik weer andere hondenrekken voor de Disco 2 tegen. Maar ook hier geven ze aan dat je deze "inkepingen nodig hebt".

Zijn er uberhaupt ook hondenrekken voor de Disco 2 waar de inkepingen niet bij nodig zijn? Ik heb dus liever niet van die rekken die overal in passen, die klem je tussen de bodem en plafond van de wagen en daarmee creeer je op de bodem iig loze ruimte. En dat wil ik liever niet. De echt specifiek voor de auto uitvoeringen nemen verder de minste ruimte in beslag.

Ben benieuwd :?

Mivida

Re: Verschil in Disco 2's?

Berichtdoor Mivida » 14 Feb 2019, 09:53

Opgelost. Bij de 7 persoons uitvoering zitten de inkepingen/uitsparingen in de handgrepen bij de 3e zitrij verwerkt.
Mocht iemand ooit ook een hondenrek willen aanschaffen: Er zit dus wel een verschil in hondenrekken. ;)

Terug naar “Kroeg”